2014. április 4., péntek

1évad:Rió, jövünk!!

             Sziasztok!El sem hiszem, KAPTAM EGY DÍJAT! Nagyon szépen köszönöm K.Mara-nak!
Meghoztam az új részt.Próbálok igyekezni, remélem elnyeri a tetszéseteket.Kérlek titeket ha tetszik a történet tudassátok velem.Pár feliratkozónak nagyon örülnék.
Jó olvasást!Puszi Angi!


    Miután reggel felkeltünk haza mentünk, beszélgettünk,elvoltunk és néha felfedeztük egymás száját.Ez így ment pár napig, dolgoztam, főztem, takarítottam és még kertészkedtem is, amit Harry kertésze nem nagyon szívlelt.Amyvel vásárolgattunk, a fiúkkal baromkodtunk-pláne Louisal.-A munka helyemen Jessy bejelentette, hogy lesz a városban egy cukrász verseny aminek a neve "Sweet Dream"(Édes álom) és hogy nevezhetnék rá.Meg beszéltem a dolgot Harryvel, de ő csak annyit mondott, idézem -"Szyuper, rohadt jó!", így hát azt következtettem le ebből, hogy jó lenne.Jelentkeztem és 2 nap múlva verseny.
   A 2 nap hamar eltelt, a munkában gyakoroltam a "mesteremmel" és sokat fejlődtem.A versenyen minden simán ment, nem gondoltam volna, hogy egy csoki tortával elnyerem a 2-ik helyet. A versenyre a fiúk is eljöttek és az első sorból szurkoltak, úgy ahogy El és Dani is.Mikor kimondták az eredményt én megrökönyödve álltam és nem hittem el, hogy 50 emberből én lettem a 2-ik. A fiúk nagy ordításban-Louis részéről visításban-törtek ki, mire a zsűri csitítgatta őket.
  ---Gratulálok szépségem!-jött oda Harry mikor vége lett a versenynek.
  ---Köszönöm.-öleltem meg.-De még mindig nem hiszem el, hogy megyek New York.ba.-motyogtam hitetlenkedve. Igen az első 3 helyezés New York-ba utazik Nemzetközi versenyre.
  ---Pedig hidd csak el, mert az a torta gyönyörű volt és szerintem az íze is ugyan olyan klassz lehetett.
  ---Nagyon örülök, még soha sem voltam Amerikában.-ujjongtam.
  ---Épp itt az ideje.-mosolygott rám és egy lágy csókot lehelt az ajkaimra.
  ---Itt a mi kis kondásunk!-szaladt oda Louis és szorosan megölelt.
  ---Nagyon ügyes voltál, gratulálunk.-mosolygott Liam és megölelt, ahogy utána a többiek is.
  ---Nagyon köszönöm és azt is, hogy itt voltatok, sokat jelent nekem.-motyogtam cseppet zavartan-De hol van Zayn? Az előbb még láttam?-néztem körbe.
  ---Ki szaladt valamiért! Ó de már itt is van.-mutatott az ajtó felé Liam, én pedig enyhe sokkot kaptam.Egy nagyon nagy csokor vörös rózsával a kezében sétált befelé, szélesen mosolyogva.
  ---Itt van a mi kis büszkeségünk.-mondta mikor oda ért hozzám-Ez a tiéd, neked hoztam! Gratulálok!-adta át a csokrot, én pedig átadtam Harrynek hogy meg tudjam ölelni Zaynt.
  ---Nagyon szépen köszönöm, de nem kellett volna!Nagyon figyelmes vagy!-öleltem meg, mire Zayn hirtelen felkapott és megpörgetett.-Zayn!-kiabáltam-Tegyél le, elszédültem!-nevettem.
  ---Hé haver, le akarod csapni a kezemről a barátnőmet?-kérdezte Harry nevetve miközben magához húzott-Nem adom senkinek, csk tudatom veled a szitut.-nyomott egy puszit az arcomra.
  ---Haver, nem csapom le a kezedről, csak még nem volt egy ilyen jó barátom se aki lányból van.-mosolygott Zayn-El,Dani ezt ne értsétek félre, titeket is szeretlek!
  ---Nagyon köszönöm Zayn!-nyomtam puszit az arcára.
   Elindultunk hazafelé olyan 7 óra körül, de a többiek valamilyen oknál fogva, úgy döntöttek, hogy nem jönnek nálunk megünnepelni a 2 helyem.Kicsit furcsáltam is de gondoltam, hogy fáradtak.
  Mikor haza értünk Harry kitárta előttem az ajtót és úri ember módjára előre engedett.Ezen kicsit elmosolyodtam.Levágtam magam a kanapéra és fáradtan sóhajtottam fel.
  ---Emily, szeretnélek elvinni vacsorázni, szeretném megünnepelni a győzelmed.-jött oda mellém Harry mosolyogva.
  ---Jó, és mikor?-jöttem zavarba egy kicsit. Elég csak hozzám szólnia, már zavarba hoz.Mikor meg érint a fellegekben járok, a külvilágból semmit sem érzékelek, csak Én és Ő vagyunk. Minden érintésébe bele borzongok, persze jó értelemben. Imádom mikor kényezte, mikor bókol.Olyankor elhiszem neki, hogy igen is szép vagyok, hogy nem vagyok olyan rút ahogy én gondolom.Na de most is elkalandoztam,szóval vacsora?Imádok vele lenni, nem érdekelnek a rajongók beszólásai sem, a rossz akarók véleménye meg pláne nem.Mikor vacsorázni visz sokan megbámulnak, de nem mondtak még eddig semmi rosszat.Remélem ma is így lesz.
  ---Hát most!-jött a válasz mosolyogva-Vagyis  ha elkészültél.
  ---Oké, akkor szaladok.-pattantam fel, nyomtam Harrynek egy puszit és már ott sem voltam.Hallottam még Harry nevetését a hátam mögül, kinevet mert izgatott vagyok. Gyorsan lezuhanyoztam, kiszárítottam a hajam, egy enyhe sminket kentem magamra és egy fekete combközépig érő koktélruhát vettem fel, mély dekoltázsa volt de ez engem cseppet sem érdekelt, mivel szeretem sz ilyen ruhákat.
 Hozzá felvettem egy fekete magassarkú zárt cipőt és egy kis táskát kiegészítőnek. Mikor lementem egy tátott szájú Harryvel találtam szemben magam.
  ---Na tátika, most megyünk vagy maradunk?-kérdeztem széles mosolyal az arcomon-
  ---Gyönyörű vagy!-lépett oda hozzám és megölelt majd lágyan megcsókolt.-És nem kell cikizni,jó?
  ---Jó,jó amúgy te is jól nézel ki.-egy fekete farmer nadrág, egy fekete ing és egy szürke zakó volt raja,és converse cipő.
   Mikor az étteremhez értünk szerencsére nem voltak sokan az utcán így nem ismerték fel Harryt.Bementünk az étterembe, meg mutatták az asztalunkat és leültünk az étlappal a kezünkben, hogy rendeljünk. Én egy bolognait kértem, Harry pedig stake-et. Míg kihozták a vacsorát Harryvel jókat nevettünk, beszélgettünk a múltról, a fiúk hülyeségeiről és az előttem álló New York-i útról, ahová persze Harry nem tud velem tartani mert koncerteznek Tokyo-ban.Mikor megvacsoráztunk Harry kért két" Banán hajót" desszertnek.
  ---Figyelj Em.-mert így becézett.-Szeretném ha eljönnél velem egy egy hetes nyaralásra.-mondta mosolyogva.
  ---Hát, nem tudom, mert tudod a munka meg a gya...-de közbe vágott így nem tudtam befejezni.
  ---Azt már elrendeztem.El vagy engedve 1 hét szabadságra.-mosolygott.
  ---Te beszéltél a főnökömmel?
  ---Igen! Szóval?
  ---Ha el engedtek akkor jó, úgy is rám fér egy kis lazítás.
   ---Na ennek nagyon örülök, mert holnap délben indul a gépünk.
  ---Hogy mi?-lepődtem meg.
  ---Hát....szóval holnap indulunk.
  ---És ha nemet mondtam volna? Mit csináltál volna?
  ---Becsomagoltalak volna és elvittelek volna.-mosolygott gödröcskésen, aminek én soha sem tudtam ellen állni.
  ---Te nagyon biztos vagy magadban.-hüledeztem.
  ---Azt is kell valakinek, nem?
  ---De, persze csak nem ennyire feltűnően.-nevettem el magam.
  ---Akkor szerintem menjünk kipihenni magunkat, holnap korán kell kelnünk.
  ---Jó.-álltam fel-De hová megyünk?Milyen ruhát pakoljak?
  ---Az titok, de rövid ruhát hozz.
  Mikor haza értünk rögtön lezuhanyoztunk és ágyba is bújtunk. Azt még hallottam, hogy Harry pakolózik a szobájában, de hamar elnyomott az álom.Reggel hajnali 8 órakor kipattantak a szemeim, mert az izgatottságtól nem tudtam tovább aludni.Gyorsan össze csomagoltam egy bőröndnyi ruhát és leslisszoltam a konyhába reggelit készíteni, meleg szendvicset.Jó ízűen elfogyasztottuk, még egy pár dolgot Harry össze szedett és mentünk a reptérre, mert gondoltunk arra, hogy lesznek rajongók és fel fognak minket vagyis Harryt  tartani.Mikor oda értünk a gyanúnk beigazolódott és rengeteg rajongó várta Harryt-valahonnan kitudódott-aki nagy mosolyal osztogatta az autogramokat és fényképeket. Én addig oldalra álltam és nézem, hogy milyen lelkes mikor a rajongóival van. Az egyik rajongó hozzám is oda jött:
  ---Szia, te vagy Emily igaz? Én Sarah vagyok a legnagyobb Directioner.-mutatkozott be lelkesen.
  ---Öhmm....igen én vagyok.Örvendek.-mosolyogtam rá.
  ---Lehetne egy képet?
  ---Velem?- mutattam magamra és hitetlenül néztem körbe.
  ---Igen, te vagy Harry barátnője nem?
  ---Ömmm, de!-motyogtam.Igazából nem tudtam hogy mit mondjak, még Harryvel nem nagyon beszétünk erről nyilvánosan, de a Directionerek mindent tudnak.Twiteren is 1000x-es lett a követőim száma, pedig én senki sem vagyok. -Persze mehet a kép.-mosolyogtam zavartan.
  ---Köszönöm.-mosolygott Sarah, beálltunk a képre, az egyik barátnője kattintotta. Mikor oldalra pillantottam láttam, hogy Harry már el tudott szabadulni és minket figyel mosolyogva.-Harry-szólt Sarah oda neki- Nem állnátok be egy közös képre?
  ---De persze, szívesen.-mosolygott a barátom. Megcsináltuk a képeket, elköszöntünk és mentünk a gépünkhöz.Mikor elfoglaltuk a helyünket még beszélgettünk egy kicsit de aztán benyomtam a szunyát.
   Már csak arra ébredtem fel hogy Harry  kelteget, hogy  mindjárt leszállunk.Mikor leszálltunk nem tudtam merre lehetünk , de nagyon melegem volt így a kis blézeremet le is kaptam magamról.
  ---Harry, hol vagyunk?-kérdeztem miközben körbe néztem.
---Nézz oda.-mutatott az ablak felé ahol megláttam a Jézus szobrot amiről ismert Rio de Janeiro.
  ---Rió?Ez most komoly?-kérdeztem könnyes szemekkel meglepetten.-Te most komolyan elhoztál Rióba?Úr Isten. Nagyon köszönöm!-ugrottam a nyakába és a könnyeimmel küzködtem.
  ---Na....ne sírjál már. Olyan rossz  téged sírni látni.-ölelt meg szorosan.
  ---Ezek öröm könnyek!-mosolyodtam el.
  ---Tetszik?
  ---Nagyon-nagyon-nagyon. Köszönöm!-hálálkodtam és még szorosabban megöleltem, puszilgattam az arcát.
  ---Érted bármit!Ha a világ végére akarnál menni oda is elvinnélek.Nagyon örülök hogy tetszik, de lassan menjünk a szállodába fele,jó?-kérdezte én bólintottam és egy bérelt-természetesen Range Rover -autóval mentünk a szállodába.A lakosztályba beérve valahonnan a padlóról kapartam össze az állam annyira csodálatos volt, a kilátásról nem is beszélve.Leültünk kései ebédelni és megbeszéltük hova szeretnénk elmenni, Harry a "Megváltó Jézus" szobrot szerette volna megnézni így oda mentünk először.Persze egy egész sorozat képet csináltunk,mert én szerettem volna emléknek.Harry csak nevetett rajtam hogy mit össze bohóckodok.
  ---Te még Louison is től teszel.nevetett mikor másztam a szakadékból felfele, mert olyan képet csináltam mintha kapaszkodnék a szakadék szélén.Volt egy olyan is , hogy a szobrot tartom a tenyeremen és fricskázom.
   Aztán másnap elmentünk a Costacabana partra napozni, úszni és hülyülni.Képeket persze ott is csináltunk.Ott sem hazudtoltam meg magam , mivel mikor Harry nem figyelt én gyorsan lebújtam a víz alá és a lábánál fogva húztam őt magam után,erre ő megijedt.
  Harmadik nap ellátogattunk a Tiujica erdőbe, képek ott is lettek, és azzal játszottam hogy mikor Harry nem figyel a képébe engedtem a nagy pálma leveleket,egyszer padlót fogott tőle, annyira váratlanul érte.
  Negyedik nap a Cukros üveg hegységhez mebtünk ahol kivételesen nem csináltam semmi hülyeséget.Csak szintén nagyon sok képet készítettünk.
 Emily a hegyekben
 Harry és Emily a parton
 Rió naplemente
A szálloda
 A szálloda társalgója

 A Jézus szobor
 Costacabana tenger part
 Emily elfáradt
Emily
  Ötödik nap úgy döntöttünk, hogy a szálloda wellnes részére mentünk egy kis masszázsara, jakudziba, és szaunázásra.A medencében ki akartam próbálni a víz alatt csókolózást amibe Harry rögtön bele is ment, mert ez neki is tetszett.Aztán mikor a lakosztályba vissza mentünk szerettem volna valami édességetkészíteni magunknak, de Harry nem engedte mert " Egy luxus szállodában vagyunk és azt kérsz amit csak szeretnél" elvhez tartotta magát és engem is.Rendeltünk egy kis édességet aminek nemtudom mi volt a neve, de csoki, eper, banán és tejszínhab nem lehet rossz.Miután elmentem lezuhanyozni--amivel elég hamar készen lettem-úgy döntöttem el teszem magam másnapra, persze ezt Harry nem így képzelte el.
  Mikor kiléptem a fürdőből Harryt nem láttam a szobában ezért oda léptam az ágy mellé és felhajtottam a takarót. Ekkor két erős kart éreztem a derekamra fonódni és meleg leheletet a nyakamon, amibe bele borzongtam.Magához húzott és elkezdte csókolgatni a nyakamat le majd fel, a fülem hátánál, aztán lement a vállamra és azt borította be édes, meleg csókjaival .Megfordultam hogy megcsókoljam.Mikor gyengéden megcsókoltam ő azzal nem elégedett meg így nagy hévvel kapott az ajkaim után.A nyelvével utat tört magának és a gyenge, érzelmes csókból szenvedélyes, akaratos csókot kreáltunk, neki nyomott a falnak az egyik combomat a derekáig húzta és folytatta a kínzást.Majd valahogyan át tértünk az ágyhoz és lenyomott rá. A kezeimet a fejem fölött összekulcsolta és folytatta a csókolgatást. Zihálva váltunk szét.
  ---Gyönyörű vagy!-suttogta a fülembe, az újjaival pedig a csípőmet simogatta.Aztán áttért a hasamhoz és azt kezdte el csókokkal beborítani és felfele gyűrni a pólómat.Én erre egyre jobban zihálni kezdtem, és kapkodtam a levegő után. -Mi a baj?-kérdezte, szemeivel pedig engem fürkészett.
  ---N-ne ha-haragudj, de erre én még nem vagyok felkészülve.-dadogtam és elfordítottam a fejem.Ő az ujjait az állam alá csúsztatta és maga felé fordította a fejem, hogy a szemébe nézzek.
  ---Nem kell ha nem akarod!-nyugtatott.-Megértem.Várni fogok rád ameddig csak kell!Ígérem!-ígérte meg majd lágyan megcsókolt.
  ---Ne haragudj!-motyogtam-Nagyon szégyenlem magam-
  ---Nem kell, megértem.-és ekkor jöttem rá, hogy az utolsó mondatot hangosan is kimondtam.Kicsit felnyögtem a saját ostobaságomon, amit Harry nem értett,ezért kérdőn nézett rám.-Semmi, semmi csak rájöttem hogy hangosan is kimondtam-nevettem el mgam, amire persze Ő is felkacagott.
  Aztán magához ölelt és mély álomra hajtottam a fejem, miközben Ő dúdolgatott nekem.
 
Harry szemszöge
  Nagyon édes ahogy alszik, ahogy szuszog.Meg értem hogy még nincs felkészülve rá, de én várok addig ameddig csak kell.Nem akarom el ijeszteni magamtól.Nekem még soha sem volt ilyen lány az életemben mint Ő, sokat jelent nekem.Az eddigi barátnőim nem nagyon érdekeltek, az egy éjszakás kalandok meg pláne nem, csak jól estek. De vele más, őrá tudok várni és várni is fogok.Tudom hogy egyszer majd meg engedi, hogy másképp érjek hozzá, hogy teljesen az enyém legyen.
  Másnap csak filmeztünk, ettünk és beszélgettünk az életéről, az enyémről, és sokkal több mindent megtudtam róla.Azt is hogy volt egy vese betegsége amit kinőtt,az orvosok azt mondták hogy idővel kinövi és 18 éves korára kinőtt,szóval most egy kis ideje.
  Utolsó nap felmentem Twitterre és Twitcam-ot csináltam a rajongókkal, amibe a fiúk is beszálltak mikor meglátták a kiírást.Később írtam egy Email-t a fiúknak, hogy estére otthon leszünk és megyünk bulizni,mivel másnap nem volt jó, mert El-nek egész napos fotózása van.
   A reptéren nem volt túl sok rajongó így hamar felszálltunk és elindultunk London felé.Emily csak köszöntgette hogy elhoztam, de ez volt a legkevesebb amit tehettem érte.Mikor haza értünk Emily gyorsan puccba vágta magát és elindultunk a fiúkhoz a Funky Buddha-ba.Mikor Lou meglátott minket szinte a nyakunkba ugrott mert "régen látott"minket.Beültünk a többiekhez,meséltünk a nyaralásról, Emily sok hülyeségén sokat nevettek és mikor mindenki megitta az adagját elindultunk a táncparkett felé. Emilyn elég kihívó ruha volt ezért nem akartam hogy egyedül menjen.
Emily szemszöge
  Mikor Harry elment a pulthoz a táncunk után, én még maradtam és táncoltam El-el.Aztán olyat láttam amit nem kellett volna.Harry egy szőke csajt simogatott, aztán átölelte és megpuszilta, és nagy nevetgélés közben elvoltak.Engem elkapott a sírás ezért kirohantam és hazafelé vettem az irányt, a club nem volt olyan messze a házunktól.Mikor haza értem nagy sírás közepette aludtam el, nagy nehezen.Reggel arra keltem hogy kopogtatnak az ajtón-mert este kulcsra zártam-megállás nélkül.
  ---Em, engedj be!-kiabált Harry.
  ---Nem. Menj el innen Harry.-kiabáltam könnyes szemekkel.
  ---De mi a baj?
  ---Az a szőke a baj!-kiabáltam már zokogva.
  ---De nem...-nem hagytam hogy befelyezze.
  ---Azt mondtad várni fogsz rám, erre az első alkalommal mikor teheted már mást simogatsz.Nem akarlak látni, hagyjál békén!
  ---De mondom, hogy...
  ---Nem ne keresd a kifogásokat!Elköltözöm!-jelentettem ki.
  ---De hát hová?
  ---Neked pont nem kötöm az orrodra.
  ---Nem teheted ezt!-kiabált már ő is.
  ---De, már megtettem.-Hallottam egy nagy pukkanást majd pár pillanat múlva ajtó csapódást.Én gyorsan összeszedtem pár cuccomat és telefonáltam az első embernek akire számíthattam.
  ---Halló?-vette fel a telefont.
  ---Szia nem zavarlak?-kérdeztem szipogva.
  ---Nem, dehogy is.Em miért sírsz?
  ---Oda költözhetnék hozzád?- kerültem ki a kérdését.
  ---Összevesztetek Harryvel?
  ---Igen, és el szeretnék költözni, de nincs hova mennem.
  ---Biztos, hogy jól meg gondoltad?
  ---Zayn, ebben vagyok a legbiztosabb!-mondtam már zihálva.
  ---Várj meg, érted megyek.15 perc és ott vagyok.-nyomta rám a telefont. Mire le mentem Zayn az ajtóban várt rám toporzékolva.
  ---Na végre!-ölelt meg mikor kiléptem az ajtón.
  ---Ne haragudj hogy zaklatlak, de nincs hova mennem és...-de nem tudtam befejezni.
  ---A lehető legjobb embert hívtad,rám számíthatsz!-mondta mikor beültünk a kocsiba.-Perrievel is beszéltem és ő is mondta hogy nyugodtan gyere.De mi is történt pontosan?-kérdezősködött.
  ---Harry tegnap egy szőke bögyöst simogatott, meg ölelgetett a pultnál.-mondtam sírva.
  ---Biztos hogy Harry volt?
  ---Igen, fel ismerem még a barátomat.Vagyis a volt barátomat.
  ---Jó-jó nyugi...-mondta majd elgondolkodott.Egy kis idő után megszólalt-De hogy tehette ezt? Ez nem rá vall.-értetlenkedett.
  ---Nem tudom, pedig azt ígérte, hogy megvár!-motyogtam és még jobban kitört belőle, a sírás.
  ---Csssss.Ne sírj.Rám számíthatsz.-mondta mikor kiszálltunk a kocsiból és megölelt.-Perrie nincs itthon, a vendég szoba s tiéd, megfelel?
  ---Persze, köszönöm.Mindent!-motyogtam.Behívott a házba, be vitte a szobába a bőröndömet és készített egy nyugtató teát.Mikor megittam a teát elnyomott az álom mert nagyon fájt a fejem és fáradt voltam.
   A napokban olyan jó volt minden.A nyaralás, a sok hülyülés, a verseny.Most meg...Minden a feje tetejére fordult.Harry megcsalt és ez nagyon fáj.Megsebzett bennem valamit. Azt hittem bízhatok benne, hogy számíthatok rá,hogy megvár.Erre az első adandó alkalommal félre lép.Ezt nem hiszem el.Hogy lehettem ekkora barom, hogy reménykedhettem benne, hogy szeretni fog?Ő akár kit megkaphat, biztos hogy nem pont én kellek neki! Ó én majom!Álltattam magam hogy rendben leszünk, hogy én kellek neki, de ezek szerint nem!

2 megjegyzés:

Szandraa írta...

Szia! Egy cserében benne vagy ? Kérlek nálam válaszolj!
http://whatislove97.blogspot.hu/

szerecsendio írta...

Szia :D benne vagyunk a cserében, már ki is kerültél :D <3
http://barmiisblogger.blogspot.hu/