2014. április 14., hétfő

1 évad "Csalódtam benned"


Sziasztok!Meghoztam a következőt, próbálok lépést tartani az általam előállított időrend szerint, de nem mindig sikerül.Köszönöm a több mint 1000 oldal megjelenítést és remélem tetszik a blog.Jó olvasást.Puszi Angi!

  Az 1 hét nagyon gyorsan elszaladt, de nagyon sokat köszönhetek a mi kis One Direction csapatunknak-mert a fiúk minket is bevettek-, ha ők nincsenek nem hiszem, hogy feltudtam volna készülni.Össze kellett állítanom egy saját desszert étlapot, amire 5 saját recept került fel.Azért volt jó a segítség mert míg én állítottam össze a desszerteket, addig ők készítették úgy ahogy én mondtam és nem sokat kellett kísérletezni.Ezeket a desszerteket kell bemutatni New York-ban.
  A reptéren vagyok egyedül, mert a fiúknak már menniük kellett, Amy pedig dolgozott, Tom úgyszintén.Egyszer sok lány visítását hallottam meg tőlem pár méterre.Mikor megfordultam nem hittem a szememnek.A fiúk álltak a lányok között és nekem integettek.Pár perc múlva el tudtak szabadulni és odajöttek hozzám.

  ---Ti mit kerestek itt?-kérdeztem még mindig sokkos állapotban.
  ---Gondoltuk elbúcsúzunk.-mondta Liam.
  ---De nektek már el kellett volna mennetek, nem?
  ---Nem, csak meglepetést akartunk.-mondta Harry nagy mosolyal  és csent egy csókot.
  ---Ezt nem hiszem el.-bazsalyogtam.
  ---Pedig muszáj leszel.-jött oda Louis és megölelt.Ekkor  a hangosbemondóban szóltak, hogy a New York-i gép 10 perc múlva indul.
  ---Nagyon köszönöm, hogy kijöttetek.És a meglepetés sikerült, még mindig sokkban vagyok.De most mennem kell, mindjárt felszáll a gép.Ne haragudjatok.-mondtam de a mosolyt az arcomról nem lehetett levakarni.
  ---Na eredj, el ne késs.-nyomott egy puszit Zayn, majd utána az özönvíz, mindenki ugyan így tett.Harry jött oda utoljára.
 ---Nagyon vigyázz magadra!És ha leszálltál írj vagy hívj rendben?!
 ---Oké apuci!Vigyázok megígérem.-erre szélesen elmosolyodott, olyan gödröcskésen, ami a kedvencem.
 ---Na siess kislányom.-ment bele a játékba, erre én már nem mondtam semmit, csak felsőjénél fogva magamhoz rántottam egy csókra.Nem akartam elengedni, mire Ő belemosolygott csókunkba.-Ha ezt csinálod biztos, hogy lekésed mert  nem foglak el engedni.-szakította félbe csókunkat és a fülembe suttogott.
    Mikor felültem a gépre gyorsan előkerestem az mp4 lejátszómat és bekapcsoltam a zenét, épp a Westlife-tól a Mandyt hallgattam.Majd kis idő után sikeresen bealudtam.Mikor leszállt a gép a stewardes keltegetett, hogy megérkeztünk.Gyorsan összeszedtem a bőröndöm és fogtam egy taxit, hogy eljussak a kijelölt szállodába.A szálloda szobám valami káprázatos volt a szoba közepén egy nagy franciaágy, szép kilátás az erkélyről és gyönyörű fürdő.Mikor megkordult a gyomrom leszaladtam az étkezőbe, pakoltam a svédasztalról és gyors tempóban ebédeltem.Aztán eszembe jutott hogy még nem hívtam Harryt.
  ---Szia szépségem, megérkeztél?-szólt bele a telefonba.
  ---Szia.Igen már a szállodában vagyok, ez valami fantasztikus.-örömködtem erre Harry felnevetett.
  ---Örülök, hogy tetszik, amúgy merre vagy? Valahol a központ fele?-kérdezősködött.Biztos meghallotta hogy kocsik suhannak el mellettem, mert kijöttem a szállodából.
  ---Igen.Majdnem ott.De minjárt lemegyek a  partra mert nagyon kiváncsi vagyok, muszáj megnéznem-hadartam.
  ---Jó, akkor menj, nekem is mennem kell, mert próbálunk.Majd hívlak.Jó szórakozást.-mondta mosolyogva, hallottam a hangján hogy mosolyog.
  ---Neked is és sok szerencsét a koncerten.-mondtam és leraktam a telefont.
Vissza igyekeztem a szállodába, gyorsan felvettem a fürdőruhám és lesiettem a partra.Elég nagy nyüzsgés volt lent, de ez engem nem zavart, gyorsan letelepedtem egy napozóágyra és felhelyeztem a szemüvegem.Lecsuktam a szemem és már csak azt vettem észre hogy majdnem elaludtam, mikor fejenvágott egy röplabda.Egy magas, izmos, jóképü srác futott oda hozzám.
  ---Bocsi, ne haragudj. Nagyon fáj?-kérdezte.-Véletlen volt nem akartuk.-szabadkozott.
  ---Semmi baj, megesik.Amúgy nem fáj.-mosolyogtam rá.
  ---Egyedül vagy?-váltott hirtelen témát.
  ---Igen.
  ---Nem jössz játszani?
  ---Nem tudok játszani de azért megpróbálom.-mosolyogtam.Összeszedtem a cuccaimat és felálltam az ágyról.
  ---George vagyok, téged hogy hívnak?
  ---Emily. Örvendek.-nyújtottam a kezem.
  ---Nagyon örülök, hogy meg ismerhetlek Emily. Ilyen szép lányok általában nem szoktak egyedül lenni.-mosolygott.
  ---A barátom épp dolgozik így nem tudott eljönni.De majd bepótolja.-világosítottam fel.
  ---Ó.
  ---Ó?-lepődtem meg.
  ---Ne értsd félre, csak azt hittem nincs barátod.-mosolygott rám.
  ---Rám akartál hajtani mi?
  ---Hát ha nem lett volna barátod akkor valószínűleg igen.-motyogta-És hogy hívják?
  ---Harry. Harrynek hívják.
  ---Hát szerencsés fiú.Na  de menjünk, mert mindjárt ideg összeroppanást kapnak a többiek.-és elindultunk a pálya felé. Beálltam játszani, de ehhez bénának bizonyultam, ezért nagyon sokat nevettek rajtam.Nagyon sok hasra vágódásom volt, így a végén már nem csodálkoztam, hogy fáj a hasam.George elkísért a szállodához, beszélgettünk még és megkérdezte, hogy másnap nincs-e kedvem meginni valamit, mint a barátok.-tette hozzá.Két puszival elköszönt, majd felsiettem a szobámba.Harry hagyott egy üzenetet.


    ''Szia szépségem.Nem foglak tudni hívni mert nagyon lefoglalnak minket és később már te ott aludni fogsz, úgyhogy holnap beszélünk.Légy jó.Csók H'' xxxD


Miután megbizonyosodtam róla, hogy Harryvel már aznap nem beszélek elmentem zuhanyozni és lefeküdtem aludni.Másnap elég korán keltem, és ahogy puccba vágtam magam, mentem gyakorolni mivel már ez az utolsó nap a verseny előtt.

Ezt az összeállítást viseltem.
Mikor befejeztem a gyakorlást le akartam menni a partra, de Harry épp hívott:
  ---Szia.-vettem fel a telót.
  ---Szia.Mi újság?-kérdezte.Habár nem láttam, hallottam a hangján hogy mosolyog.
  ---Most fejeztem be a gyakorlást és le akartam menni a partra.
  ---Hát akkor menj.A verseny meg biztos sikerülni fog.Ügyes leszel.-biztatott.
  ---De ez egy Nemzetközi verseny és biztos sok jó cukrász lesz ott.-motyogtam kicsit idegesen.
  ---Kicsim, de te vagy a legjobb!Hiszel nekem?
  ---Hát...nem is tudom.
  ---Bízz bennem!Biztos vagyok benne, hogy sikerülni fog!-biztatott tovább.
  ---Köszönöm Harry.
  ---Mit?-kérdezte meglepetten
  ---Mindent!Azt hogy segítettél, hogy lelket öntesz belém , de legfőképp hogy vagy nekem.-mondtam zavarodottan.Nagyon örülök neki, hogy Harry mellettem van és bíztam benne.Elhittem mindent amit mondott.
  ---Azt én is megköszönném neked, hogy mellettem vagy!-mondta mosolyogva-Louis!Hagyd már!A lábam, engedd el!-kiabált Harry, majd hallottam egy pukkanást.
  ---Harry ott vagy?-kérdeztem egy kis idő múlva-Harry jól vagy?Harry?Válaszolj!-kiabáltam idegesen, aggódtam érte.Mi történhetett?
  ---Itt vagyok.-fújta ki a benn tartott levegőt.-Ne haragudj, csak el kellett intéznem egy répát.
  ---De mi volt az a pukkanás?-kérdeztem kíváncsian.
  ---Ja az csak én!-mondta olyan nyugodtsággal mintha ez minden napos lenne.-Louis megfogta a lábam és lehúzott a kanapéról így sikeresen megnézhettem a padlót közelebbről, és pukkantam egyet.-magyrázta aztán nevetésben tört ki.
  ---És nincs bajod?-aggodalmaskodtam.
  ---Nem nincs, de viszont most mennem kell.Kezdődik a próba.-motyogott Harry.-Sajnálom, hogy ilyen hamar lerázlak, de muszáj ott lennem.-mentegetőzött.
  ---Tudom én hogy csajozni készülsz és ezért rázol le.Ne álltass jó?-mondtam komolyságot tettetve, de már alig bírtam vissza tartani a nevetést.
  ---Em, nem én.....-nem engedtem, hogy befejezze, rányomtam a telefont.Kis idő múlva kopogtak az ajtón, nagy meglepetésemre Geoge volt az.
  ---Szia.Honnan tudtad a szobám számát?-kérdeztem értetlenül.
  ---Neked is szia és a recepcióstól.-mosolygott.
  ---Ja, jó.Gyere be.-tártam ki az ajtót, hogy be tudjon jönni.Leült a kanapéra míg én bementem a szobámba elkészülődni. Mikor felöltöztem:

Így öltöztem mert elég hűvös volt
Lementünk egy taxihoz, George elhadarta a címet és már indultunk is.Egy igen kellemes kis cukrászdába vitt, rendeltünk és beszélgettünk.Magunkról, a munkáról, Harryről,-elmondtam neki hogy ki is valójában Harry- és még sok más apróságot.Eléggé elhúzódott az idő , de nem szerettem volna taxival menni ezért a vissza utat gyalog tettük meg.Hülyéskedtünk, lökdösődtünk és én hoztam a formám  mert a lábam összeakadt és seggre ültem-amin George jót nevetett-de én a nevetéstől felállni sem tudtam.George a derekamnál fogva felemelt és mentünk tovább.A szállodánál két puszival búcsúzott el.Mikor a szobámba értem gyorsan lezuhanyoztam és eltettem magam másnapra.
   A verseny rendben lement, mindent úgy sikerült elkészítenem ahogy azt kellett.Mikor kimondták, hogy harmadik helyet nyertem, nem hittem a fülemnek.Átvettem a díjat,fotót készítettünk a Timesnak és a verseny után egy kis fogadásra mentünk.

Ebben az összeállításban jelentem meg.
  Jól éreztem magam, mert a fogadásra el tudott jönni Jessi is.Mikor már el untam magam, vissza mentem a szállodába mert Harryvel még nem beszéltem.Hívtam de nem vette fel,így meg ismételtem még vagy 3x, de nem válaszolt.Úgy döntöttem felhívom Zaynt.
  ---Szia Em, na mi újság, mesélj?!
  ---Hát az a helyzet hogy.....
  ---Ne húzd már az időt, annyira izgultunk már hogy , hogy fog sikerülni.-vágott a szavamba.
  ---Jól van na, nem kell leharapni a fejem.-mondtam védekezés képp, és időhúzás képp.
  ---Emily Smith!-mondta Zayn az egész nevem, ami nem jót jelent, mert akkor az azt jelenti hogy idegesítem.
  ---Szóval harmadik hely lettem.-mondtam nyugodtan.
  ---Hogy mi?-kiabált bele a telefonba.
  ---Igen, harmadik!-kiabáltam a telefonba izgatottan és ugrálni kezdtem, valójában még csak most kezdem felfogni.
  ---Ez szuper.Gratulálok!-mondta Zayn.
  ---Mi is gratulálunk!-kiabáltak a többiek is.
  ---Köszönöm!De Harry hol van?-kérdeztem mert már kezdtem ideges lenni.
  ---Otthon!Mi itt vagyunk nálam, de ő nagyon fáradt volt így haza ment.-világosított fel Zayn.Akkor biztos alszik és azért nem vette fel a telót!-nyugtattam magam.
  ---Oké.Majd még hívlak titeket, de most megyek mert én is elég fáradt vagyok.-mosolyogtam.
  ---Jó éjt Em.-kiabáltak a telefonba, majd ki is nyomták.Már nagyon fáradt voltam ezért úgy döntöttem hogy lezuhanyozok és lefekszek aludni.Rendeltem magamnak vacsorát és míg az megérkezett addig gyorsan lefürödtem.Már épp befejeztem a vacsorát mikor valaki kopogott.Felálltam, oda sétáltam és kíváncsian kukucskáltam ki.Az állam is leesett mikor megláttam Georgeot egy nagy csokor virággal.Kinyitottam az ajtót és kérdőn néztem rá.
  ---Szia, gondoltam gratulálok a versenyhez.-mondta mosolyogva és felém nyújtotta a csokrot.
  ---De hát azt sem tudod milyen eredményt értem el.-motyogtam sokkosan.
  ---Az nem számít, biztos vagyok benne, hogy jól sikerült.
  ---Ami azt illeti igen, harmadik lettem.-mondtam már én is mosolyogva és beinvitáltam a lakásba.
  ---Az szuper.Gratulálok.-ölelt meg és adott két puszit.-Arra gondoltam, elmehetnénk bulizni egyet, meg ünnepelni a nyereséged.
  ---Hát nem is tudom. Már késő van nem?
  ---Hahó.-integetett előttem-This is New Yourk baybe.-kiabált.-Itt soha sincs késő.Na eredj öltözz fel én itt megvárlak.
  ---Hát jó.Benne vagyok.-adtam be a derekam.Gyorsan elkészültem.Egy piros térdközépig érő ruhát vettem fel, hozzá illő cipővel, egy kis smink, séró belövése és készen is voltam.

  Mikor beültünk a taxiba kérdeztem hová megyünk, amire csak azt felelte"Bulizni", ami magától értetődő volt.Valami clubnál szálltunk ki, aminek a nevét nem sikerült megjegyeznem.Bementünk és rögtön a pulthoz vettük az irányt egy kis "jó kedv gyarapítót"kortyolgatni.Lehúztunk vagy 6 feles vodkát és már éreztem hogy be vagyok csiccsentve.George a táncparkett felé húzott.Eleinte egy elég pörgős disco zene szólt így elég távol táncoltunk egymástól, a végére betettek egy lassú zenét ami persze, hogy One Direction volt.A Little Things, amire cseppet bele borzongtam a Harry szólójánál.A hangja csodálatos volt.Egyszerűen gyönyörű.És ekkor romlott el minden.Egy villanásra figyeltem fel a hátam mögül, megfordultam és egy paparadzival találtam szemben magam.Meg sem várva Georgeot kirohantam a clubbólés a szállodához vettem az irányt.A szobába érve lecsúsztam az ajtó tövébe és a kezembe temettem az arcom.Hogy lehettem ennyire felelőtlen?Miért nem tudtam odafigyelni egy kicsit?És miért nem lehet saját magánéletünk?Minden féle kérdés végig szaladt az agyamon, de a legfontosabb az volt:Mit fog gondolni most Harry?
  A földön fekve, az ajtó tövében ébredtem fel reggel, hasogató fejfájással.De nem másnaposság volt az ka, hanem hogy mi lesz ezek után.Gyorsan rendbe szedtem magam, összepakoltam a cuccaimat és kijelentkeztem a szállodából.Georgnak írtam hogy haza megyek.A reptéren félszálltam az első Londono gépre,ami fél órán belül indult.a repülőn ülve gondolkodtam, hogy mivel fogom ezt megmagyarázni.Pedig ez egyszerű lenne, elmondanám az igazat, de van egy apró bibi. Nem hinnének nekem.Képet csináltak mikor lassúztam egy idegen fiúval, vagyis számukra idegen fiúval.Mikor földet ért a gép összeszedtem a pogyászom és a kijáratot vettem célba.De a legrosszabb fogadott.Tele volt paparadzikkal és engem vártak-biztos gondolták hogy haza jövök-Próbáltam kiszabadulni de nem tudtam:"Mi van kettejük közt?""Megcsalta Harryt?"Miért szaladt el?", "Mit tud erről Harry?" ostromoltak kérdéseikkel és még hasonlóakkal, de engem csak az érdekelt hogy Harry ne gondoljon semmi hülyeségre.

  Mikor elszabadultam rögtön egy taxiba ugrottam és lediktáltam Harry címét.Beléptem a házba és sokkban lettem.Az összes bőröndöm az előszobában volt és egy levél rajta:


   "Csalódtam benned!Bíztam benned!Te pedig átvágtál.A cuccaidat összepakoltam és költözz el.Nem tudom hova fogsz menni, de nem is érdekel.Csinálj amit akarsz.Tegnap is azt tetted!...H"


  Mikor már vagy harmadjára olvastam el, akkor kezdett elérni az agyamig hogy Harry szakított velem és kirakott.A kanapéra rogyva sírtam vagy egy órát aztán tárcsáztam.
  ---Halló?Szia.-motyogtam szipogva.
  ---Szia Em.
  ---Tudnál nekem segíteni?Vissza költözhetnék hozzátok míg nem találok valamit?-motyogtam és zokogásban törtem ki.
  ---Ne sírj Em.Persze hogy ide jöhetsz, szívesen látunk.-mondta együttérzően.
  ---Zayn?Lehetne még egy kérésem?
  ---Persze. Mondjad csak.
  ---Értem tudnál jönni Harry házába?
  ---Te már haza jöttél?Én azt hittem telefonon beszéltetek.-mondta értetlenül.
  ---Rögtön haza jöttem, és Harry írt egy levelet hogy hagyjam békén, és költözzek el.-motyogtam.
  ---Fél óra és ott vagyok.-mondta Zayn majd rám nyomta a telefont.Nem tudtam hogy mit gondoljak, csak azt tudtam, hogy elveszítettem Őt.Minden az én hibám.Elcsesztem!Csak arra tudtam gondolni, hogy nem csókolhatom Őt újra, nem bújhatok hozzá, nem ölelhetem magamhoz és nem érezhetem mámorító illatát.Már most hiányoznak a zöld sugárzó szemei, az ölelése, a lehelete a nyakamon, a csókjai amivel beborította testem, a biztonsága, Ő maga.


Harry szemszöge


   Reggel idegesen keltem fel, mert sok képet láttam Emről, hogy egy fiú puszilja, a derekánál fogva húzza és hogy úgy mosolyog rá mint ahogy énrám szokott.Próbáltam lenyugtatni magam, hogy ez biztos félreértés.Mikor felmentem Twitterre kikerekedett szemekkel olvastam"Emily Smith új pasit talált.Vajon mit szól ehhez Harry Styles?"Mikor megláttam a képet az összes vér a fejembe szökött és nem tudtam mit tegyek.Idegességemben a falhoz vágtam a telefonom-pedig az nem tehetett semmiről-és az darabokra hullott.Próbáltam nyugtatni magam, hogy biztos van épp kéz -láb magyarázat, de nem találtam semmit.Annyira elborult az agyam, hogy berontottam Em régi szobájába, össze szedtem a cuccait és kiraktam az előszobába egy levél kíséretében.Megbíztam benne! Azt hittem Ő nem olyan mint a többi lány, de mikor egy kicsit távol van tőlem már mást ölelget meg puszilgat.Nagyon fájt.Nem tudom miért rázott meg ennyire, de nagyon össze zuhantam.Mikor összepakoltam a holmiját, kocsiba ültem és meg sem álltam a legközelebbi kocsmáig.
  Tudom hogy nem kéne rögtön az alkoholba menekülnöm, de nem volt más ötletem.Tehát a sárga földig leittam magam.Mire haza értem Em cuccai már eltűntek.
  Másnap reggel mikor felébredtem nagyon sajgott a fejem, ezért levánszorogtam a konyhába és a pulton találtam egy levelet amit Emily írt, és könnyektől volt pecsétes.


  "Kérlek Harry, csak had magyarázzam meg.Bízz bennem!Nem történt köztünk semmi.Ha megengeded, hogy magyarázatot adjak akkor hívj fel, vagy gyere el Zaynnél és beszéljük meg.Sajnálom!!!Emily!"


 Nem tudtam hogy mit gondoljak erről a levélről, de nem akartam beszélni vele.És még Zaynhez sem fogok tudni menni.Remek.
                                                                          ***
Már majdnem 3 hét eltelt és nem hallottam Emily felől semmit.Aminek kicsit örültem is, mert nem gondoltam állandóan rá.De azért aggódtam is érte hogy mi lehet vele.A fiúk beszéltek nekem, hogy csak hallgassam meg hogy mit akar mondani, de én még találkozni sem akartam vele.A média még mindig ezen csámcsog, mondtam nekik, hogy már nem vagyunk együtt, és még azt is kérdezték, hogy Em  együtt van e azzal a fiúval, amire természetesen nem tudtam válaszolni, de Zayn mindig megtette helyettem. "Természetesen nem, mert az a fiú csak egy barátja" de közben végig rám nézett.Nem a riporternek mondta ezeket a szavakat, hanem inkább nekem.De nem érdekelt.Már kezdem elfelejteni, próbálok mással is találkozgatni.Teljesen rám van kattanva Taylor Swift és nem csúnya nő ezért találkozgatunk.A fiúk ki nem állhatják, legfőképp Louis.Azt mondja teljesen kisajátit, hogy Emily ilyet nem csinált, és hogy Ő százszor szebb.Amit én is nagyon jól tudok.De már nem bízom benne, megcsalt.Az újságok teljesen rám szálltak és minden  lépésem figyelik, kitudódott Taylor is, ezért felvállaltam hogy barátnőm.

Nincsenek megjegyzések: