2014. április 9., szerda

1 évad Miért bujkálsz?


Sziasztok, sajnálom hogy késtem, de a diploma munka sok időmet elveszi és nem úgy sikerülnek a dolgok ahogy szeretném és még egy karót is sikerült beszereznem, úgyhogy muszáj vagyok javítani és erre is sok időm elmegy.Nagyon-nagyon köszönöm az 1 feliratkozót, nagyon hálás vagyok neki és remélem gyarapodik majd a feliratkozók tábora idővel.De nem húzom tovább itt a rész. Jó olvasást! Puszi Angi!

Emily szemszöge

    Már pár napja Zayn-nél laktam, beszéltem a szüleimmel de persze azt nem mondtam el nekik, hogy pár hét leforgása alatt már Zayn a második fiú akihez hozzá költöztem.Ők mindig bele képzelnek a dolgokba valamit. Még azt találnák ki, hogy én és Zayn együtt vagyunk annak ellenére, hogy Zaynnek jegyese van.Elmondtam, hogy Harryvel már nem vagyunk együtt és, hogy -elméletileg-Amynél lakom.Elmeséltem nekik Riót és nagyon örültek, hogy oda is sikerült eljutnom.
  Egyik nap a szakítás-részemről az-után Harry átjött Zaynhez, de szerencsáre éppen melóztam így nem találkoztam vele.Minden nap telefonál vagy 100x, üzenetet ír, twitteren üzen, a munkában keres de eddig még el tudtam kerülni.
  Reggel felkeltem és úgy döntöttem, hogy nem csinálok egész nap semmit, Zayn azt mondta ne főzzek mert  délután jön és hoz valami kaját, szóval megfogadtam a tanácsát.Vettem egy jó forró fürdőt és letelepedtem a TV elé.Már vagy 3 filmet megnéztem mikor Zayn megérkezett. Lesiettem a konyhába, hogy köszönjek neki.
  ---Szia!-adtam puszit az arcára és leültem a pult mellé.
  ---Hé, szia!Megijesztettél amúgy.-motyogta mire én elmosolyodtam-Gondoltam szólok hogy többet ilyet ne csinálj, mert  a szívem mindjárt a fülemen fog kiugrani.-motyogott tovább mire én felkacagtam.
  ---Jó, bocsi, nem volt szándékos.Hoztál kaját?
  ---Hoztam, jó sokat.Ma vendégem lesz.
  ---Menjek el? Mert ha gondolod nyugodtan elmehetek Amyhez.
  ---Nem,nem kell, nyugodtan maradj most itt laksz nem?-mosolygott.
  Kitette elém az ételt, valami kínait hozott. Az illata nagyon jó volt és mikor megkóstoltam rájöttem, hogy az íze is ugyan olyan jó.Miután ettem felmentem a szobámba tovább folytatni a film maratont , hogy ne zavarjak Zaynéknek.Hallottam mikor megérkeztek a vendégei mert elég erősen becsapták az ajtót.Már megint vagy 3 filmet néztem meg mire megéheztem.Nem akartam lemenni mert gondoltam zavarnák, de még egy óra elteltével már nagyon korgott a gyomrom, jelezve hogy üres.Így hát lesétáltam a lépcsőn és a konyhába akartam venni az irányt.De csak akartam, mert mikor megláttam ki a vendég megtorpantam a lépcső alján és mozdulni sem tudtam.

  ---Te mit keresel itt?-kérdezte meglepetten.
  ---Itt lakik.-adott választ Zayn a kérdésre fejét lesütve.
  ---Miért nem mondtad el?Mindenhol kerestem, az egész várost felkutattam és még Amy semtudta hol lakik.Te pedig az egyik legjobb barátom vagy és nem mondod el, hogy nálad lakik!?-ordított Harry teljesen kikelve magából-Csalódtam benned haver!
  ---Erről Ő-mutattam Zaynre-nem tehet!Csak is te és őrá ne kiabálj!-ordítottam vissza.-Hagyd őt békén, én kértem rá, hogy ne mondja el senkinek. És látod, benne megbízhatok.De benned ne...-nem tudtam befejezni mert a mosdóból kilépett a szőkeség és a lélegzetem is elállt. Kis idő múlva meg szólaltam-Látom mennyire kerestél!-ordítottam aztán felszaladtam volna a szobámba, de az emeleten Harry elkapott.
  ---Mért bujkálsz?Had magyarázzam meg.Félre érted a dolgokat.-mondta mély, rekedt hangon, de érezni lehetett belőle a remegést.
  ---Nem, ezt nem lehet félre érteni.-motyogtam és megpróbáltam kihúzni a kezem az övéből, nem sok sikerrel, ő erősebbnek  bizonyult.-Eressz el!Had menjek!-motyogtam és könnyek szöktek a szemembe.
  ---Nem!-mondta kicsit felemelt hanggal-Most hogy megvagy nem engedlek el, bebizonyítom hogy tévedtél.-mondta miközben lejjebb vette a hangerőt és behúzott a szobámba.Bezárta az ajtót és neki nyomott a falnak, két kezével a fejemnél erősen tartott.-Az a lány akit láttál, az csak...-nem engedtem hogy befejezze.
  ---Az csak egy kaland akart lenni mellettem igaz!?Azt hittem bízhatok benned, azt hittem megvársz!-mondtam felemelt hanggal zokogva.
  ---Bízhatsz is!És esküszöm hogy megvárlak!-mondta a szemembe nézve, de aztán elfordítottam a fejem, ő persze mutató ujját becsúsztatta sz állam alá és kényszerített hogy a szemébe nézzek.-Az a lány csak egy régi ismerősöm, csak találkoztunk a pultnál és.....
  ---Aha persze.Reggel húgom, este dugom, nem?-szakítottam félbe mondani valóját.
  ---Nem!Ő édesanyám legjobb barátnőjének a lánya és tényleg olyan mintha a húgom lenne, igaz idősebb egy évvel nálam, de az most nem lényeg.Csak megöleltem és beszélgettünk mint a régi ismerősök.-mondta végig a szemembe nézve-Soha sem csalnálak meg, megígértem hogy megvárlak és meg is teszem.Fontos vagy nekem és nem akarlak elveszíteni.Hallod Em? Azt akarom hogy mellettem légy.Nem akarom, hogy másé legyél, hogy más tegyen boldoggá, mert azt én szeretném. Te vagy a legfontosabb ember számomra.-és mikor ezeket a szavakat kimondta azt hittem ott helyben szétfolyok, melegség árasztott el és mindennél jobban meg akartam ölelni, de legfőképp megcsókolni.De nem tehettem, nem hihetem el neki, ez túl könnyű kifogás ezért erősnek kell lennem, nem szabad meg enyhülnöm.
  ---És azt akarod, hogy ezt elhiggyem?-kérdeztem hitetlenkedve.
  ---Ha az kell, bebizonyítom.Gyere!-megfogta a kezem és a laptopom elé húzott.Bepötyögött valamit és a Times újság online oldalával találtam szemben magam. Harry volt a címlapon ezzel a címmel:"Harry Styles bizonyít".Amit persze nem értettem.
  ---Elmagyaráznád? Nem értem mit akarsz ezzel?-motyogtam.
  ---Azt hogy az újság kérdezett a párkapcsolatomról és felvállaltalak. Elmondtam nekik hogy megbántottalak és hogy nagyon sajnálom.Kérdezték Saraht-a szőkeség-hogy ő lenne az, mert sikerült képet csinálniuk mikor puszit adtam neki az arcára, de mondtam , hogy nem ő csak az unoka tesóm és csak elköszöntünk egymástól.Elmondtam a neved az újságoknak Emily.Nem érted?Te kellesz nekem senki más!-motyogta és neki is könnyek szöktek a szemébe.
  ---Te-te-tessék?-kérdeztem dadogva.
  ---Te kellesz nekem!-suttogta.
  ---Ezt értettem.De elmondtad az újságoknak a nevem?
  ---Ne haragudj, de nem tudtam másképp bizonyítani neked, hogy csak te kellesz.Ne haragudj de muszáj volt fel vállaljalak.- és ekkor már lefolyt egy könnycsepp az arcán, amire nekem a szívem összeszorult.Hogy felvállalt engem? Engem?Nem szégyell?El sem hiszem.Én meg a hülye fejemmel féltékeny voltam.Mikor semmi okom nem lehetett rá.A lány csak egy régi barát és én meg sem engedtem, hogy meg magyarázza.Mikor észbe kaptam hogy már egy ideje nem mondtam semmit Harryre néztem, aki fejét lehajtva ült az ágyon és arra várt, hogy mondjak valamit.Egy hirtelen ötlettől fogva felemeltem a fejét és gyorsan megcsókoltam, az ajkaimat az övéire tapasztottam és nem engedtem el, most már nem.Először meglepte a hirtelen felindulásom, de aztán mikor ráeszmélt, hogy éppen Őt csókolom viszonozta azt.Úgy kapott az ajkaim után, mintha már egy éve nem kaphatta volna meg őket.A testemet átjárta a  melegség és a hideg is kirázott egyszerre.Úgy hiányzott már ez, ez a gyengéd, de mégis akaratos és szenvedélyes csók.Ő maga!

  ---Nem haragszom.-húzódtam el tőle.-Te ne haragudj, hogy ilyen szerencsétlen barátnő voltam.Sajnálom.-hajtottam le a fejem  szégyenemben.
  ---Ne butáskodj.Én miért haragudnék?Monden okod meg volt, hogy féltékeny legyél.És sajnálom, hogy nem tudtam hamarabb elmondani.-emelte fel a fejem hogy a szemébe tudjak nézni.A szeme megbánást, csalódottságot és igazat tükrözött.
  ---De azt sem engedtem meg , hogy megmagyarázd.Rögtön megfutamodtam.Sajnálom.Annyira hülye voltam.
  ---Nem, nem voltál.Megértelek.Valószínűleg én is így reagáltam volna.-motyogta és szorosan megölelt.A karjaimat szorosan a nyaka köré fontam és  a vállába fúrtam a fejem.Legalább 5 percig ülhettünk így mikor elhajoltam, a szemébe néztem és gyorsan megcsókoltam, ismét.Lenyomott az ágyra és szenvedélyesen csókolt.Utat tört a nyelvével , hogy táncba hívja enyémet és szorosan feküdt rajtam.Olyan jó érzés volt érezni őt, a puha ajkait, a teste melegét, ahogy szenvedélyesen csókol,a göndör fürtjeit és látni az örömtől csillogó zöld szemeit.
  ---Harry?-szakítottam félbe csókunkat.Zihálva feltornáztam magam ülő helyzetbe és vártam míg Ő is azt teszi.
  ---Igen szépségem?-kérdezte ragyogó szemekkel.
  ---Kérlek, ne haragudj Zaynre.Én kértem rá, hogy ne mondjon senkinek semmit és megtette.Értem!Ezért nagyon hálás vagyok neki, hogy bízhattam benne, még Amyben sem bíztam meg annyira mint Zaynben.Ő a legjobb barátom és nem akarom, hogy haragudj rá.Kérlek.-néztem rá könyörgően.
  ---Megígérem nem fogok haragudni rá, mert vigyázott rád.Befogadott, hogy ne keljen ki tudja hová menned és ezért hálás vagyok neki.Nem engedte, hogy bajod essen.Megígérte neked és be is tartotta, amit tisztelek benne.Nem haragszom rá.Hallod?-felemelte a fejem és apró csókot lehelt ajkaimra-Nem megyünk le?Bocsánatot kell kérnem Zayntől és bemutatnám neked Saraht.-bólintottam egy aprót és felhúzott az ágyról.Leérve Zayn mosolygós arcával találtuk szembe magunkat.
  ---Tudtam.Úgy tudtam.-kiáltott fel és szorosan megölelt.-Hála az égnek hogy végre kibékültetek, már nagyon vártam,  hogy valahogy kiderüljön, hogy itt laksz.

  ---Szóval zavarok mi?-ugrattam-Jó, még ma elköltözöm és nem fogok a nyakadon lógni.
  ---Annyk örülnék a legjobban ha maradnál te nagyokos.-borzolta össze a hajam.-De az jobb, hogy kibékültetek Harryvel, már mindenki azt várta hogy megtaláljon, mert teljesen maga alatt volt.Az utolsó koncerten még a szövegét is elfelejtette.-mosolygott és az engem ölelő Harryt is megborzolta, amin én is elmosolyodtam.
  ---Hé haver, ne haragudj azért amit az előbb a fejedhez vágtam, csak ideges voltam és nem csalódtam benned.Épp ellenkezőleg, tisztellek érte amiért megtartottad az ígéretedet.-mondta Harry fejet lesütve.
  ---Szóra sem érdemes.Nem haragszom.Ismerlek már annyira, hogy tudjam, ha ideges vagy azt is mondasz amit nem gondolsz komolyan.-ölelte meg.
  ---Hé Em, ő itt Sarah a húgom.-mutatott be a lánynak mikor elengedték egymást.
  ---Szia, örülök hogy megismerhetlek .Harry már nagyon sokat mesélt rólad.És ne hallgass a butaságaira mert ő az és kis öcsim.-mosolygott és megölelt.
  ---Szia én is örülök és ne haragudj amiért azt hittem hogy....
  ---Nem baj, én is ezt tettem volna a helyedben, hidd el.
   Még beszélgettünk egy órácskát, lehoztam a cuccaimat, elköszöntünk Zayntől,  megköszöntem neki mindent és haza mentünk.Na ezt hogy magyarázom meg a szüleimnek?Teljesen össze fogom őket zavarni, de mindegy mert vissza kaptam Harryt .Haza érve lezuhanyoztunk és kivételes alkalommal vele aludtam az ő szobájában, aminek ő nagyon örült.Egész este kényeztetett, simogatott, csókolgatott és szorosan magához ölelt, így aludtunk el.
  Jól esett az ölelése, hogy tudtam megvéd mindentől, biztonságban éreztem vele magam.

  Egy hetet töltöttem Zaynnél és Harry már nagyon hiányzott.Mikor vissza kaptam, többé nem akartam elengedni.Csak azt akartam hogy öleljen, mindig.Pár nap eltelt mióta kibékültünk és nem tudtunk betelni egymással.Mióta visszaköltöztem nem akartam magam aludni ezért beköltöztem a szobájába, hiányzott volna az ölelése.
  Reggel mikor felkeltem azt vettem észre, hogy Harry engem figyel:
  ---Mi olyan érdekes?-kérdeztem álmosan.
  ---Gyönyörű vagy és nagyon aranyos mikor alszol.Jó reggelt szépségem.-hajolt le hozzám hogy megcsókoljon.
  ---Jó reggelt.De nem szeretem ha néznek mikor alszom.
  ---Hát muszáj leszel megszokni, mert most már minden reggel erre fogsz kelni.Én nem tudok betelni veled.-mosolygott gödröcskésen.Erre én csak kinyújtottam a nyelvem és kipattantam az ágyból, hogy le tusoljak.Csak egy topp volt rajtam meg egy francia bugyi mert a pizsamával nem barátkozom, mindig így alszom.

De ez Harryt nem zavarta, sőt nagyon is tetszett neki a dolog.Ezt mindig az orromra kötötte.
  ---Most hova mész?-nézett utánam kikerekedett szemekkel.
  ---Tusolni aztán pedig reggelizni mert farkas éhes vagyok.
  ---Rendben addig én is rendbe teszem magam.-jött oda hozzám és egy csókot nyomott az arcomra, magához húzott és megmarkolta a fenekem-rossz szokása-egy huncut mosoly kiséretében, aztán elengedett.Elvégeztem a dolgaimat a fürdőben és egy itthoni szettet vettem fel.

  Rggeli közben beszélgettünk a következő koncertjükről ami Berlin-ben lesz 1 hét múlva, úgyhogy el kell utaznia és ott fognak tölteni 1 egész hetet, sajnálatomra.
  ---A versennyel mi van?-érdeklődött Harry.
  ---Ó Istenem!-csaptam a homlokomra, Harry értetlenül nézett rám.-Az teljesen kiment a fejemből.Nem gyakoroltam semmit és 1 hét múlva lesz.Most mit csináljak.-fogtam a fejem.
  ---Van még 1 heted.Gyakorolj.Majd segítek és kerítünk még valakit aki segít majd.-nyugtatott Harry.-Mindjárt jövök.-pattant fel és kiviharzott a konyhából.Én meg sopánkodtam tovább, hogy nem leszek felkészülve.




Harry szemszöge


  Annyira örülök , hogy megbocsátott. Mindennél boldogabb vagyok.A versenyről teljesen megfeledkeztünk mert elvoltunk egymással.Segítenem kell neki, de egyedül nem tudok kerítenem kell még 2 embert aki segít neki.Egy hírtelen ötlettől vezérelve felpattantam a székről és kimentem telefonálni.
   ---Szia tesó, nem zavarok?-mondtam a telefonba.
   ---Hazz, mi a helyzet?
   ---Emilynek segítségre van szüksége.-hadartam.
   ---Mi a baj? Hazz mondj valamit.
   ---Nincs baj, csak teljesen megfeledkeztünk  a versenyről, 1 hete maradt és segíteni kell nki gyakorolni.
   ---Számíthatsz ránk.
   ---Rátok?
   ---Igen, mindketten ott leszünk.Segítünk.
   ---El kell mennünk vásárolni, fél óra és ott leszek, készüljetek el.-utasítottam és letettem a telefont.
Vissza mentem Emilyhez és csk annyit láttam, hogy ül az asztalnál és veri bele a fejét.
  ---Öhm...Em te mit csinálsz?-kérdeztem mosolyogva.
  ---Észt próbálok verni bele.De amint látod nem sok sikerrel jártam, mert semmi sem jutott eszembe.
  --- Van ott ész, csak szerintem te most épp kifele vered belőle, mentem oda hozzá , hátulról megöleltem  és egy csókot nyomtam arcára.-Van egy kis dolgom, el kell mennem, ugye nem baj?-kérdeztem.
  ---Nem, nem addig gondolkodok, hogy mit csináljak.
  ---Jól van nemsokára itt vagyok.Szia szépségem.-nyomtam egy puszit és siettem is elfele Zaynért.Mikor oda értem Zayn és Perrie haptákban várt a házuk előtt.Elmentünk a bevásárló központba és én dobáltam mindent amire az volt írva hogy sütéshez való.Perrie pár dolgott kiszedett, mert azt mondta aaz semmire sem kellesz, így két nagy megpakolt táskával siettünk vissza Emilyhez.Mikor beértünk Emily a pultnál állt és kotyvasztott.
  ---Szia megjöttem.-köszöntem.
  ---Szia. Épp kotyvasztok!Valamivel meg kell próbálkozni.-mosolygott.Megnyugtatott, hogy már nincs olyan rossz kedve, mint mikor elmentem.
  ---Van egy meglepetésem.
  ---Igen?És mi az?-kiváncsiskodott -Szeretem a meglepetéseket.
  ---Azt elhiszem..mosolyogtam rá-Gyertek be.-kiabáltam ki.
  ---De kik?-

értetlenkedett, de mikor meglátta Zaynéket nagy mosoly húzódott szájára.-Perrieee!-Ugrott a nyakába-Mikor jöttél haza?
  ---Tegnap.Örülök, hogy látlak-mondta Perrie és visszaölelte.
  ---És én? Én nem kapok semmit?-mondta Zayn haragot tettetve és elfordult.
  ---Gyere ide.-ment oda Emily és szorosan megölelte.-Gyertek csinálok valami kaját, utána meg beszélünk, hogy mi volt a turnén.-fordult Perrie-hez.
  ---Nem-nem!Most segíteni jöttünk, halljuk hogy elfelejtetted a versenyt.-mondta Perrie.
  ---Igen elfelejtettem, de nem kell segíteni, megoldom valahogy.
  ---Nem, most segítünk.Be is vásároltunk.-mondtam ellenkezést nem tűrve.
  ---Mivel érdemeltem én ezt ki?
  ---Azzal hogy vagy.-mondtuk mind a hárman egyszerre, mire nagy nevetésben törtünk ki.Mikor kicsit lecsillapodtunk, kipakoltam a cuccokat és nekiláttunk.Emily mindent mondott, hogy mit csináljunk.Zayn addig játszott a lisztes zacskóval, míg el nem szakadt és rá nem borult az egész.Mi meg jól kinevettük.Nekem is sikerült bénáznom, mert a tojást úgy megtörtem, hogy a fele a combomon kötött ki, a másik fele pedig a kezemben.Emily meg Perrie majd meghaltak a nevetéstől rajtunk és a bénaságunkon.Emily megtanított marcipánt készíteni, mi ezt is elhülyültük és érdekes figurák lettek belőle.

  Ez után az este után minden nap gyakoroltunk Emilyvel, hogy minél jobban menjen neki.Persze nekünk is próbálnunk kellett mert nem sokára koncert, de megbeszéltük Paulal, hogy délelőtt próba, délután gyakorlás Emilyvel.Az utolsó 2 nap a fiúk is átjöttek és még El meg Dani is.Biztos sikerülni fog neki.

1 megjegyzés:

Nessa írta...

Szia! :)
Mivel nem találtam chat ablakot, úgy döntöttem ide írok: mehet a csere! :)