2014. május 24., szombat

1 évad:"Miért játszol velem?"

Zene

Sandy szemszöge


  Már két hét el telt a csók óta.Liamel beszéltünk, hogy meg nem történtnek nyílvánitjuk, de én nem tudom elfelejteni.Mindig is szerettem őket, a zenéiket.Főleg Liam tetszett és ahogy ide kerültem még jobban megtetszett.Ahogy megcsókolt rájöttem valamire, 2  nap alatt teljesen bele szerettem.Tudom hogy hamar jött, de akkor is.Így érzek.
   A fiúk stúdióztak 2 hétig, szinte nem is láttuk őket.Volt hogy reggel 7-kor elmentek és éjszaka 1-2 órakkor jöttek haza, teljesen kimerülten.Louis egy alkalommal annyira álmos volt, hogy a konyhapultra könyökölve aludt el.Ez még nem is volt gond, csak az hogy pár perc múlva úgy ahogy volt eldőlt és a padlón kötött ki.Nem is kell mondanom mennyire kacagtunk.
   Emilyvel körbe jártuk a várost.Elvitt Westminsterre, ami London központja, ott van a Tower, a Big Ben, a London Eye és a Westminster apátság.Természetesen nagyon élveztük a dolgot Vargával.Egyik napot csak vásárlásra szenteltük mert Emily eldöntötte, hogy a spórolt pénzét ránk költi.Hiába ellenkeztünk, nem engedett az elhatározásából, de ami a legjobban meglepett vett magának egy kocsit és minket beiratott a sofőr iskolába, tudtunk nélkül.Csak egyszerüen bejelentette, hogy minden kedden délután ott legyünk, a turné helyszinein is el kell mennünk a sofór iskolába mert az igazgató ezt elintézte nekünk.Mégis mennyi pénzt spórolt ez?Azt mondták a fiúk, hogy házat akart venni, de mikor ide jöttünk"semmivel a kezünkbe"-úgy gondolom hogy így jöttünk ide-meg gondolta magát és szinte az összes pénzét ránk költötte.Lelkiismeret furdalásom van, hogy miattunk nem vett házat.
   Ma van az első koncert, a turné kezdete.A fiúk mondták, hogy körbe utazzuk a világot és mindent meg mutatnak amit ők már láttak.Már a gépen ültünk és az első helyszinre utazunk ami Amerikában van, azon belül New York.Emily mondta hogy szeretne nekünk ott valakit bemutatni és nem hittem a fülemnek, Emily már New Yorkban is járt, méghozzá a szakmája miatt.Nem hittem volna, hogy egyszer ennyi sokra viszi. de büszke vagyok rá.Megtudtam hogy volt cukrász versenyen és a Nemzetközin 3 hely lett, még jobban büszke vagyok rá, és ez Vargán is látszott.
   ---Ez az én húgom.-mondta vigyorogva és magához szorította Emilyt.
   ---Meg az én barátnőm.-mondtam és tásultam az ölelésbe.
   ---Meg az én húgom.-jött oda Zayn is.
   ---Meg az én Szerelmem.-mondta mosolyogva Harry és megölelt minket.
   ---Öhm....meg az én....-motyogott Liam-Na jó nagyon jó baátom, én neked a mackód vagyok te mi akarsz nekem lenni?-kérdezte mosolyogva és megölelt minket.
   ---Nem is tudom.-motyogott Emily-Mondjúúúúúk......Cica?-kérdezte Liamtől-Az a kedvenc állatom.
   ---Ha Harryt nem zavarja....-mondta Liam és Harryre nézett.
   ---Haver.Nyugodtan, engem nem zavar, míg nem csapod le a kezemről.-mondta Harry nevetve, de még mindig öleltük egymást.Mikor Louis kijött a mosdóból elkiáltotta magát:
   ---Csoportos ölelés.-és ránk vetődött-Amúgy miért is?-kérdezte pár másoperc elteltével.
   ---Mer Emily ügyes és büszkék vagyunk rá.És elmondjuk, hogy  ki ő nekünk.-mondtam mosolyogva és közben mindenki leült a helyére.
   ---Ja.Én is büszke vagyok rád, és nagyon jó barét vagy , számíthatunk rád mindig.-mosolygott Louis.
   ---Köszönöm.És nagyon szeretlek titeket Londoni családom.-mondta nevetve Emily.
   ---Hát az biztos, hogy számíthatunk rá, még egy idegen is.-mondta mosolyogva Harry.
   ---Öhm...-mondták egyszerre a fiúk.
   ---Miről maradtunk le?-kérdezte Varga és körbe nézett.
   ---Igen.Miről?-kéreztem én is kiváncsian.
   ---Hát, valójában így ismerkedtünk meg, de nem gondoltam hogy látni fogom még az után az eset után.-mosolygott Harry.
   ---De emg érte, még ha szét verték volna a pofámat is.-mosolygott Emily.
   ---Na azt azért már nem hagytam volna, az okés hogy engem kalapáltak, de hogy téged...soha.-mondta Harry kis duhvel a hangjában.
   ---De hisz nem is ismertél.-mondta Emily.
   ---Ahogy te sem, mégis kiálltál mellettem.És az első perctől megtetszettél.-mosolyodott el szélesen Harry.
   ---Na jó, elmagyarázná valaki?-akadtam ki mert semmit sem értettem.
   ---Hát az úgy volt...-mondta Harry és elmesélte az egész történetet egész addig, hogy találkoztak megint a cukrászdában.
   ---Te egy idegent felvittél a lakásodba?-kérdezte Varga egy idő után-Bajod is eshetett volna.És ha nem pont Harry lett volna?És ha kirabolt volna, vagy bántott volna?Ezen nem gondolkodtál?Hm?
   ---Nem, ezen nem.De hála Istennek hogy  Harry volt, na nem mintha örülnék , hogy megvertek vagy ilyesmi, de akkor ha nem megyek ki oda hátra, nem biztos hogy most itt lennénk ahol vagyunk.-motyogta Emily.-A cukrászdában nem hiszem, hogy úgy elbeszélgettünk volna ahogy a lakásomon.Szóval én örülök hogy így történt, mert most magam mellett tudhatom  életem szerelmét.
  ---Jó.De akkor is.-mondta Varga és még fojtatta volna, ha hagyom.
   ---És Liam?-vágtam Varga szavába.-Tényleg nyakon öntötted Zaynt a vizzel?-kérdeztem témaváltás képpen.
   ---Jah, igen.De vicces volt.-nevetett Liam.Ó de édes.
   ---Akkor csak nekem nem volt az?-kérdezte tettetett haraggal Emily.
   ---Te akkor ott dolgoztál, neked persze hogy nem volt az, én fel nyalattam volna vele.-mondtam mosolyogva és Liamre nyújtottam a nyelvem aki pont mellettem ült.
   ---Vigyázz mert le harapom.-súgta a fülembe hogy csak én halljam.Megrökönyödtem.Mi?Most mi van?Eddig tartottuk magunkat a megbeszélthez és most meg... Nem értem.Még gondolkodtam volna ezen, de Paul berontott.
   ---Készüljetek, leszállunk.-és ahogy be, úgy viharzott ki is.Nagyon izgatott lettem és nem bírtam egy helyben ülni.Csak mocorogtam egy helyben, hogy szálljunk már le.
   ---Neked pisilned kell?-kérdezte Louis mosolyogva mikor már elég feltűnően mocorogtam.
   ---Nem, csak izgatott vagyok.Még életemben nem  jártam itt.Ó, nem hogy itt, még sehol sem, Londont és Beregszászt kivéve.
   Ahogy a gép leszállt lerohantunk a gépről és indultunk a szállodába felé, de persze az 1 órás autogram osztogatás nem maradhatott el.Mikor beértünk a szállodába Paul ismertette a szoba beosztást.6 szobát tudott bérelni így Harry Emilyvel, Zan Perrievel-mert ő is itt lesz-,Louis Eleanorral-ő is jön-Varga Niallel mert meg beszéltek valami csajozós estét én pedig Liamel leszek mert Danielle nem tud jönni.Paul persze egyedül.Mikor kimondta hogy Liamel leszek egy szobában a szívem kihagyott egy ütemet.Ezt nem hiszem el, minnél jobban távol akarom tartani magam tőle, annál jobban jönnek a gondok, szinte mindig egymás mellé kerülünk, még a repülőn is.

  Harry szemszöge


Nagyon örültem mikor leszálltunk NY-ben.Már nagyon várom a városnézést.Voltam már itt, de akkor is ez a város csodálatos.
  Emilyvel bementünk a szálloda szobánkba és én rögtön elterültem az ágyon.Vártam hogy Emily is mellém feküdjön, de nem tette, leült az ágy szélére és bámult maga elé.
  ---Em?Mi a baj?-kérdeztem és felültem mellé.
  ---Semmi.-erőltetett mosolyt magára.
  ---Látom hogy valami baj van, csak nem tudom hogy mi az.Jó lenne ha el mondanád.-simogattam meg a hátát.
  ---Csak félek.-mondta nagyon halkan, én pedig egy pillanatra megrökönyödtem.De hát mitől fél?
  ---Mitől kicsim?
  ---Attól hogy elhagysz.-mondta és egy könycsepp fojt le az arcán.Szólásra nyitottam a száám de közbe szólt.-Harry.Állandóan olyanokat ovasok, hogy hány nőd volt eddig, hogy mind csak egy éjszakás kalandok.Tudom hogy szeretsz, azt mondod szeretsz, de ezt másnak is mondtad már, aki csak egy éjszakára kellett vagy esetleg egy hétre.-mondta és sírni kezdett.
   ---Én nem...-akartam volna mondani, hogy csak neki mondtam azt hogy szeretem senki másnak.De nem engedte, hogy végig mondjam.
  ---Nem tudom minek vagy még velem, hiszen nem vagyok modell, nem vagyok szép és nem is megfelelő neked.Miért játszol akkor velem?-hogy mi?Játszok?Dehogy játszok, hisz szeretem.-Mindent meg adnék azért hogy szeress, hogy tényleg szeress.
  ---Te azt hiszed nem szeretlek?-kérdeztem hitetlenkedve.Hisz még a TVnek is meg mondtam hogy szeretem, hogy nem kell más.Ő pedig meg kérdőjelezi?Nem éreztetem vele eléggé?Vagy mi?
  ---Harry én nem tudom mit higgyek.Mikor jön velem szemben az utcán egy csaj és felismer, oda jön hozzám és azt mondja, hogy lefeküdt veled.Hogy megcsalsz.És még az újságok is azt írják, hogy meddig bírod velem.Én nem akarok egy lány lenni a sok közzül.Ha neked ez nem megy akkor inkább hagyjuk abba. Ne okozzunk fájdalmat egymásnak.
   ---De hát én nem csallak meg.-ugrottam fel és ordítozni kezdtem-Én nem szalatgálok más nőkkel NY-ban vagy akár hol, az nem én voltam hanem te.-ordítottam tovább és le sem esett  hogy mit mondtam.
  ---Azt már megmondtam, hogy az mi volt.-ordított rám és az épp kezével pofon csapott.Ahogy észhez tértem már csak azt láttam, hogy ki szalad a szobából.Annyira dühös voltam, hogy muszáj volt lenyugtatnom magam.Hívtam egy taxit és egy elég messze lévő  szórakozó helyre vitettem magam.Leültem a pulthoz és  a sárga földig ittam magam.

Emily szemszöge


   Nem hiszem el hogy fel hozta azt az esetet mikor meg sem saltam.Már el mondtam neki hogy George csak barát.De ezt úgy látszik nem tudja felfogni.Kiszaladtam a szobából, a hotelből és csak futottam amerre a lábam vitt.Már eléggé elfáradtam és leültem egy padra ami az utcán volt és vetettem egy pillantást az órára: 21:53.Jó  sokat futhattam, hiszen mindjárt 10 óra.Úr Isten.Körbe néztem hogy merre mehetnék vissza, de nem tudtam.NY ezen részén még nem voltam.Elkezdtem sétálni valamerre és mikor már vagy másfél órát sétálhattam elgondolkodtam,hogy erre biztos nem lesz a hotel.Elővettem a teefonom és tárcsáztam:
   ---Halló?-szólt bele álmosan.
   ---Liam?-kérdeztem félve.
   ---Cica.Mi az?-kérdezte kicsit élénkebben.
   ---Eljöttem a hotelből és nem tudom hol vagyok.
   ---Hogy mi?Mit látsz?Utca név vagy valami?-kérdezősködött.
   ---Hát itt egy rohadt magas épület egy folyó egy bazi nagy híddal és rengeteg fa.-néztem körbe.
   ---Nem tudom hol lehetsz, de Paul majd segít.Maradj ott és várj míg oda érünk.Rendben?
   ---Oké.És Harry is ott van?-kérdeztem reménykedve hogy nincs.
   ---Hát.Izé.Harry alszik.Nem rég összeszedtem egy szórakozó helyről tök részegen.Elmesélte hogy veszekedtetek és hogy felhozta a Georgeos ügyet.Na de most megyek.
   ---Oké,-tettem le a telefont és kerestem valami padot hogy leüljek, de nem nagyon volt.Már vagy egy órája várhattam, mikor lelassított mellettem egy autó.Lehúzták az üveget és egy olyan 28-29 év körüli csávó kikiabált.
    ---Elvigyelek babám?
    ---Kössz nem.Meg vagyok.-feleltem félve, de ahogy válaszoltam kiszállt a kocsiból.
   ---Na gyere már.Jó lesz.Meglátod.-ragadta meg a kezem és húzni kezdett a kocsi felé.
   ---Eressz el.-kiabáltam rá és ahogy megállt ágyékon rúgtam.Amilyen gyorsan csak tudtam elfutottam onnan, és futás közben tárcsáztam:
   ---Halló?
   ---Liam merre vagy?-kérdeztem akadozva a sírástól meg a futástól.
   ---Már tudjuk hogy hol az a hely ahol vagy, de mi a baj?Te sírsz?Emily mi történt?-kérdezte idegesebben.
   ---Már nem nagyon ott vagyok ahol voltam mert egy csávó be akart tuszkolni az autójába, szóval most valami Bond bolt előtt vagyok.Légyszives siess.-hadartam és beszaladtam a bolt melletti sikátorba.
   ---Olyan 20 perc és ott vagyunk.Bújj el valahová ahol senki sem láthat.
   ---Oké.-tettem le a telefont.

Liam szemszöge


   Mikor Emily hívott már nagyban szunyáltam.De ahogy elmondta, hogy nem talál vissza ránéztem az órára ami 23:36-ot mutatott.Gyorsan kipattantam az ágyból és öltözni kezdtem.Miért engem hívott?Hisz Zaynt testvérének tekinti.Á, tudm, mert Zayn Perrievel van és nem akarta zavarni, szerintem.Mikor elkészültem átszaladtam Paulhoz, felvázoltam a helyzetet és mondtam hogy várjon lent a szálloda előtt.Elszaladtam Harryhez, hiába össze vannak veszve, joga van tudni, tudnia kell!Bekopogtam és egy kis idő múlva egy álmos de már józan Harry állt velem szemben.
  ---Mi van?-kérdezte nem túl szépen.-Épp alszom.Nem várhat holnapig?-kérdezte két ásítás között.
  ---Ami azt illeti nem.Emily még nem jött vissza és most nem tudja hogy hol van.-hadartam el közben  a szobába toltam Harryt hogy öltözzön.
   ---Mi van?Emily nincs itt?Nem Sandyval van?-kérdezte.
   ---Sandy velem van egy szobában szóval nem.És Sandyhoz nem is ment mikor összekaptatok, rögtön kirohant és azóta sem jött vissza.Telefonált hogy menjek érte mert nem tudja hogy hol van.-mondtam a storyt míg Harry öltözött.
   ---De miért nem engem hívott?-értetlenkedett.
   ---Mert fasírtban vagytok észlény.Iparkodj már!-kiabáltam rá.Harry ahogy elkészült leszaladtunk a kocsihoz és elindultunk a keresésére.Már 1 órája kocsikázunk és semmi.Semmi olyan hely amit mondott.Harry már az ülést üti meg a haját tépi idegében és egyre csak azt fújta "Minden az én hibám''.Próbáltam nyugtatni de nem sok sikerrel.A GPS-en épp megtaléltam a helyet amit Emily mondott megcsörrent a telefonom:
   ---Halló?-szóltam bele, de mikor beszélni kezdettnagyon ideges lettem.
   ---Olyan 20 perc és ott vagyunk.Bújj el valahová ahol enki sem láthat.-adtam parancsot és letettem a telefont.
   ---Paul a Bond üzlethez megyünk.-mondtam Paulnak aki értetlenül nézett rám.-Taposs már bele!-ordítottam el magam mire Paul gázt adott.
   ---Liam. mi van?-kérdezte Harry-Miért megyünk oda?
   ---Mert Emily ott van.-mondtam idegesen.
   ---De miért nem maradt ott ahol mondtad.Miért ment még messzebb?-értetlenkedett.
   ---Mert ott ahol volt egy srác be akarta tuszkolni az autójába, de Emily elintézte és elfutott onnan amerre csak tudott.-mondtam már majdnem kiabálva.
   ---Micsoda?-kerekedtek el Harry szemei.

 Harry szemszöge


  Minden az én hibám.Miért nem tudom befogni azt a kurva nagy pofám?Ha nem hoztam volna fel a múltban történteket, ami nem is volt megcsalás,akkor most nem lennénk itt.Csak ne legyen semmi baja.Mikor megszólalt Liam telefonja felkaptam a feje és reméltem hogy ő az, csak mondja azt hogy vissza talált.De mikor Liam letette mégjobban elkeseredtem és próbáltam nyugtatni magam.Ahogy elmondta mit mondott a telefonba legszívesebben ordítottam volna.
  ---Micsoda?-kerekedtek el a szemeim.
  ---Fiúk, az az üzlet az?-kérdezte Paul a Bond felé mutatva.
   ---Igen.-mondtuk egyszerre Liamel.Ahogy Paul megállt kiugrottam a kocsiból és keresni kezdtem Emilyt.Betértem a bolt melletti sikátorba, de senki.Beljebb mentem egy kicsit a kukákhoz és sírást hallottam az egyik mögül.Gyorsan oda szaladtam és ahogy megláttam Emilyt a földön ülve a falnak támaszkodva, össze szorúlt a szívem. Ezt én tettem vele.
  ---Emily kicsim.Minden rndben.Itt vagyok.-gugoltam le hozzá és mikor meg akartam ölelni elhúzódott, mintha megijedt volna.
  ---Harry?-kérdezte és ahogy felnézett láttam, hogy teljesen sápadt  és a szemét is kisírta.Mikor felismert a nyakamba kapaszkodott és ott sírt tvább.
  ---Annyira sajnálom kicsim.Egy barom voltam.Meg tudsz nekem bocsátani?-kérdeztem tőle reménykedve és a hátát simogattam, ahogy aföldön térdepeltem előtte.
  ---Szeretlek Harry!-mondta és még szorosabban hozzám bújt.
  ---Én is szeretlek.Nagyon kicsim.És nekem nemkell más csk te.Te nem érzel úgy ahogy én?Mikor velem vagy csak mosolyogni tudok, ha hozzád érek melegség önt el és ha megcsókolsz pillangók repkednek a hasamban.De ha nem vagy velem szomorú vagyok és hiányzol.Csak arra tudok gondolni, hogy vajon mi van veled és mit csinálsz.Kicsim én téged szeretlek és senki mást.-mondtam és közben a szemébe néztem, hogy érezze és lássa is hogy mindent úgy gondolok ahogy  mondom.
  ---Én is pont ugyan ezt érzem.-mondta a szemembe nézve majd hevesen megcsókolt.De hiányzott ez már.A csókja írtó jó.Még életemben nem csókoltak meg így ahogy ő teszi minden egyes alkalommal.
  ---Khm.-köhintett Liam a hátam mögül.Rögtön szétrebbentünk.
  ---Mackóóóó!-kiáltott fel Emily és gyorsan felpattant hogy Liam nyakába ugorjon.-Úgy örülök hogy látlak.Köszönöm!-mondta majd megpuszilta az arcát és szorosan megölelte.
   ---Nincs mit köszönnöd cicu.Bármit meg tennék érted, ez természetes.-mosolygott Liam és ő is szorosan őlelte Emilyt.
   ---Fiatalok, nem mehetnénk?Kicsit fáradt vagyok és nektek is holnap koncert.-szólt oda Paul.Ó, akoncertről meg is feledkeztem.
  ---Úr Isten.Nektek holnap koncert én meg az éjszaka közepén kirngatlak titeket.Nekem el ment az eszem.-csapott a homlokára Emily.
  ---Akkor ment volna el ha nem telefonálsz nekem.-mondta Liam és az autó felé húzott minket.
  ---Ott a pont.-mutattam Liamre.
   ---Ne haragidjatok.-mondta Emily és lesütötte a fejét.
   ---Csak ígérd meg hogy többet ilyet nem csinálsz.-mondtam és magamhoz húztam az autó hátsó ülésén.
   ---A frászt hoztad rám cicu.-mondta Liam.
     Mikor a hotelbe értünk Emily még akart menni fürödni de nem engedtem, csak azt akartam hogy mellettem legyen.Lefeküdtünk az ágyra és szorosan magamhoz húztam.
   ---Jó éjt kicsim.Szeretlek!-mondtam és egy puszit nyomtam a füle hátához.
   ---Jó éjt Harry.Én is szeretlek!-motyogta és pár percre rá már csak azt hallottam hogy egyenletesen szuszog amitől én is elálmosodtam és nyugodtan elaludtam.

   

Sziasztok itt az új rész.Nagyon-nagyon kérlek titeket hogy jelezzétek hogy mennyire tetszik nektek a blog.Ha kommentelnétek nagyon hálás lennék. :( Most alulra írok mert lehet hogy fent nem is olvassátok el a bevezetőmet.Nagyon köszönöm hogy olvassátok a blogot és hogy majdnem 3000 megtekintés van :)
Kiss Angi

Nincsenek megjegyzések: