2014. május 11., vasárnap

1 évad: "Nem tűnt fel, hogy barátnője van?"


Sziasztok.Nem tudom hogy mi az oka annak hogy esett a nézettség, de ha kommentelnétek és leírnátok mi a probléma szerintetek a bloggal vagy a történettel , akkor megpróbálnám helyre hozni a hibáimat.Nagyon kérlek titeket hogy írjatok.Plz. Nagyon köszönöm azt hogy azért néhányan olvassátok a történetet és nagyon hálás vagyok nektek,Jó olvasást. Kiss Angi.


 Liam szemszöge

   Mikor Harry szólt, hogy bulizni megyünk kicsit meglepődtem, mert hogy Emilynek lehet kicsit korai lenne.Miután elmagyarázta, hogy miért is megyünk mindent megértettem.Mikor Emily kórházban volt mindig valami dolga akadt Harrynek és ezt fúrcsáltuk is egy kicsit a fiúkkal.Eleinte azt hittük, hogy megcsalja, jól ki is osztottuk, de miután megbizonyosodtunk  róla, hogy ilyen veszély nem fenyeget, megnyugodtunk, egy kicsit.Állandóan telefonált, a próbákról is hamarabb távozott, vagy csak egyszerűen lemondta.Nem értettük, hogy mi baj lehet, a telefonszám se angol volt, egyáltalán nem is ebbe az országba telefonált, nem értettük hogy mit kell mindig sürgősen elintézni.Emily sokszor kérdezősködött utána, de nem tudtuk mit válaszoljunk.
   Most hogy mindent elmondott, hogy miben sántikált, nagyon büszke vagyok rá.Soha nem volt még hosszú távú kapcsolata és nem láttam még ilyen boldognak.Mindent elmondtunk egymásnak az életünkről mikor össze hozott minket a sors, és Ő azt is elmondta, hogy soha sem volt még szerelmes,eddig.Emily teljesen elbódította, elvette az eszét.Ugrándozik örömében, mindig dúdolgat és persze állandóan mosolyog, amit egy kicsit sem bánunk a fiúkkal, örülünk hogy boldog.Mikor szakítottak teljesen magába fordult, Paul szerint jó lett volna ha összejön Taylorral, tehát szót fogadott neki.Mi láttuk hogy csak figyelem elterelésre kell neki.De hát ha szerelmes az ember, egy másik lány nem tudja elfelejtetni vele.És ezt 1 hónap után Ő is észrevette.
   Amit Emily meg Sandy leművelt az eszméletlen volt.Nem gondoltam volna hogy egy 18 éves lány ennyi mindenhez értene.Az esze meg van ahhoz, hogy sokat érjen el az életben.Egy olyan kis városból, semmi kezdőlökettel, nehéz elindulni a nagyvilágba, de ő ezt is bevállalta és most itt van.Hihetetlen ez a csaj.Varju mesélt róla dolgokat és elmondta, hogy mit mondott neki a reptéren mikor búcsúztak elfele"Ahogy tudok segítek" és tényleg segített neki.Kijuttatta őt Londonba a legjobb barátnőjével együtt és az nem számít, hogy Harry segített neki benne, mert 1-2 hónap múlva úgy is itt lettek volna, ezt maga Emily mondta.Meggondolta a házvásárlást mikor a gettóban lakott és úgy döntött, hogy a félretett pénzből kihozza Varjut meg Sandyt londonba és még munkát is kerít nekik.Nagyon talpra esett egy nőszemély.Ritka az ilyen ezért meg kell becsülni.
   Mikor a lányok elkészültek beültünk 2 autóba, az egyiket Én a másikat pedig Emily vezette.Mikor odaértünk, gyorsan egybe gyűltünk és elindultunk a club felé.
   ---Fiúk ez hatalmas.-tátotta el a száját Sandy, olyan aranyos volt...Hova gondolsz Liam barátnőd van, akit szeretsz.-szólalt meg az a bizonyos belső hang.
   ---Ja, az.-mondta Varju is ámélkodva.
   ---Szerintem belülről még jobb.-ment oda hozzájuk Emily és a vállukra tette a kezét-érdekes látvány volt mikor Emily a 150 cm magasságával megkarol egy 162 és egy 185 cm magasságú embert-és úgy indultak meg befele.
  ---Ez a csaj kikészít.-motyogta fej rázva Harry.
  ---Hát az biztos, hogy mindig megtudunk valami újat róla.-mosolygott Zayn.
  ---Hogy egy lány vadásszon meg  autót szereljen.-gondolkodott Louis-Ez egy kicsit furcsa.
  ---Az.De ő így jó ahogy van.Mert így különleges.-mondtam mosolyogva.
  ---Igen.Az én különleges barátnőm.-mosolyodott el Harry.Mikor beértünk Sandy maga után húzva Emilyt és Varjut rögtön a pulthoz szaladt, ahogy odaértünk hozzájuk már épp vodkát ittak.
  ---Hú ez nagyon szar.-mondta Sandy száját húzva.
  ---Nem olyan mint otthon, mi?-kérdezte mosolyogva Emily.Az legalább üt.Abból megiszol egy féllitert és már teljesen részeg vagy.
  ---Akkor az nagyon gáz lehet, ha egy fél liter kell hogy berúgj.Én ebből megiszok 5-6 felest és már teljesen be vagyok állva.-menőzött Louis.
  ---Tudod Louis, nem az eszedért szeretlek az is biztos.-mosolygott Emily.
  ---Mi?Minek?-értetlenkedett.
  ---Én mikor ide jöttem nem jártam bulikba.De Amy mikor először elrángatott rám tuszkolta.Szóval otthon egy fél liter vodka kell hogy berúgjak, itt pedig megittam másfél litert és épp hogy éreztem a fejemben.-mosolygott Emily. Másfél liter?Nekem egy félliter is sok.
  ---Úr Isten.-motyogott Harry.-Te aztán bírsz inni.Nálatok hány fokosak a vodkák?
  ---Hát ami jófajta az 70-től kezdődik és felfele megy, a gagyik olyan 45 foktól 70-ig tartanak.-gondolkozott Emily.
  ---Nálunk a legerősebb 50 fokos.Ti meg 70-től felfele fogyasztotok?-kérdezte El csodálkozva.-Én még ezt sem bírom ami itt van.
  ---Ti otthon alkoholizáltatok?Úgy értem állandóan, hogy ennyire bírjátok?-kérdezte Zayn.
  ---Dehogy is.Bolond vagy?Az ukránom hozzá vannak szokva és a kezdetektől ezt isszák nem a gagyikat.-világosított fel minket Emily.
  ---Nekem kiszakadna a májam.-mondta Louis.-Na de inkább igyunk mert ez egy kicsit sokk volt.Még piából is többet, meg erősebbet iszik mint én.-mutatott Emilyre.-Taníts mester.-és meghajolt előtte.Nagy nevetésben törtünk ki és aztán inni kezdtek, mert én nem iszom.Már éjfél is elmúlott és csak négyen tartottuk magunkat, mert a többieknek már végük volt mint a botnak, a sok piától.Emily.Sandy meg Varju ugyan annyit ittak mint a fiúk, de meg se látszik rajtuk, hát igen könnyű annak aki az erőshöz szokott.Nagy nehezen összetereltük a "csordát" ahogy Sandy mondaná.A vezetés hazafelé is ugyan az volt mert csak nekem és Emilynek volt jogsija azok közül akik józanok.Már épp kiértünk a club elé mikor egy elég nagy probléma lépett fel.


Emily szemszöge


  Már épp összekajtattuk a srácokat és indultunk volna haza, mikor odaugrándozott hozzánk egy rajongó.A fiúk mosolyogva írtak alá neki egy szalvétát és készítettek közös képet.Már az összes fiút végig ölelte Harryn kívül.
  ---Szia Harry.-lépett oda hozzá.
  ---Szia.-mosolygott Harry.
  ---Nagyon nagy rajongód vagyok.Te vagy a kedvencem!-mosolygott a csaj és mikor Harry meg akarta ölelni olyat tett amitől elborult az agyam.A csaj szó szerint a nyakába csimpaszkodott és MEGCSÓKOLTA.Harry próbálta eltolni magától de a csaj erősen szorította.Aztán már csak azt vettem észre hogy Liam leszedi a csajt Harryről.Oda mentem hozzá és megkocogtattam a vállát.
  ---Mi van?-fordult felém morogva.
  ---Nem mi van, hanem tessék.És nem tűnt fel hogy barátnője van?-ordítottam a képébe.
  ---Nem igazán érdekel az a kis kúrva.Tényleg, most hol van?Bárcsak látta volna.-mosolyodott el.
  ---Az a kúrva én vagyok és képzeld láttam.-mondtam és hirtelen jött dühtől lefejeltem.A csaj össze esett és ijedten nézett rám, vérző orrát tapogatva.Annyira ideges voltam, hogy nem fejeztem be, hanem oda mentem hozzá-felállítottam-mert földön fekvő embert nem bántok-és egy sorozatot lőttem neki-ami a box órák érdeme-a csaj megint össze esett, de már nem érkeztem utána nyúlni, mert valaki hátulról felkapott.Azt is lefejeltem egy hátra fejeléssel mert nem tudtam ki az-amúgy a fejelés a kedvencem, amit a boxon nem tehettem meg ezért ilyen alkalmakkor használtam, volt egy pár.
  ---Em ezt miért kaptam?-fogta az orrát Niall.Ó jaj.Szegény.Pont a manómat tudtam lefejelni?De egy szerencsétlen vagyok.
  ---Em nyugi.-jött oda Liam is.
  ---Hagyjátok csak ő tudja lenyugtatni.-mutatott Sandy Varga felé.-Már volt ilyen eset és csak rá hallgat.-folytatta Sandy és egy pillanat múlva Varga már mellettem állt és nyugtatgatott.
  ---SSShhh.Nincs semmi baj.Nyugodj meg.Már nincs itt.-suttogta a fülembe.
  ---Nem akartam bántani.Annyira sajnálom.Csak elborult ez agyam.Te is tudod mi van akkor.-mondtam neki sírva és a vállába fúrtam a fejem.Aztán eszembe jutott valami.-Harry?-kaptam fel a fejem és körbenéztem.A többiekkel állt oldalt és Sandy valamit nagyon magyarázott neki.
  ---Harry gyere már.-kiáltott oda neki Varga.Felemelte a fejét és elmosolyodott.
  ---Itt vagyok.-mondta mikor ide ért hozzám.
  ---Harry én sajnálom.Nem akartam bántani.Csak nagyon elborult az agyam.Sajnálom.-hajtottam le a fejem és sírtam tovább.
  ---Sghhh.Ne sírj.Nincs semmi baj.Gyere, menjünk haza..-húzott magához és megölelt.Ahogy észre vettem egy cseppet józanodott.Hazafele nem engedték hogy vezessek így hát Varga vezetett persze jogsi nélkül.Mikor haza értünk Harry felkísért a szobába, és még azt sem engedte hogy lezuhanyozzak, csak a kezemet megmosta ami véres volt, és az ágyba nyomott.Befeküdt a hátam mögé, simogatni kezdett és énekelt nekem, amitől nagyon hamar álomba merültem.


  Harry szemszöge


 Ez mi volt?Úr Isten! Észbe sem tudtam kapni Emily már majdnem agyon verte azt a lányt.Ahogy láttam egy elég erőset fejelt rajta aztán felhúzta a földről és egy sorozatot adott neki.Ezt meg honnan tanulta? Majd holnap ki is derítem.Sandy mesélte, hogy mikor otthon Ukrajnában egyszer elmentek discoba, Emilynek  nekiállt az egyik csaj, hogy miért mászott rá a barátjára, de persze Emily még a közelében sem volt a csávónak.Emily tűrt neki egy ideig, de mikor lehordta mindenféle kurvának meg ribancnak , elborult az agya és őt is megverte.Kidobták őt és Sandyt a discoból és egy taxi sem volt amivel haza mehettek volna és ősszesen 5 kilométerre voltak Beregszasztól.Szóval Emily tiszta véresen és mezítláb, mert magssarkúban nem akart menni, Sandyval együtt gyalogoltak haza.
  Mikor elaludt gyorsan kibújtam mellőle és lesiettem a többiekhez a nappaliba.Mindenki ült és hallgatott.Egy szót sem szóltak.
  ---Ez mi volt?-kérdeztem mikor oda értem hozzájuk.Kérdőn néztem Sandyra aztán Varjura.
  ---Hát szóval...-hebegett Varju-Emilyt egy cseppet felidegesíti ha lekurvázzák.-vakargatta a tarkóját-Arról meg nem is beszélve hogy lesmárolt téged a csaj.
  ---De hát majdnem megölte.-motyogta Louis.
  ---Az én orrom is sajog még.-fogdosta az orrát Niall.
  ---Hozok jeget.-pattant fel Sandy és el is tűnt a konyha ajtó mögött.
  ---De nem hiszem hogy meg kellett volna vernie.-mondta Zayn.
  ---Ja, nem kellett volna.De ő az ilyeneket nem bírja.Egyszer az én exemet is megverte mert megcsalt engem fűvel fával.Én nem tudtam róla, de ő mindent kiderített mint egy FBI-os, hogy jó lesz e a csaj nekem vagy nem.Mindig azt mondja, hogy utálja a ribancokat és azt mégjobban ha egy ribanc hordja le őt.-mesélte Varju.
  ---Csak meg akart védeni.-jött oda Sandy egy csomag jéggel és Niall orrába nyomta.
  ---De hát meg tudom én védeni magam.-motyogtam.
  ---De lányokat gondolom nem ütsz meg?
  ---Mi? Dehogy ütök.Hamarabb vágom magam földhöz.
  ---Na látod ezért.Mert ő tudta hogy te nem fogod felpofozni, így hát megtette ő.A kurvázás csak fa a tűzre.
  ---Azért rendesen elölte a fejét, nem?-kérdezte Zayn.
  ---Ja.Tényleg honnan tud így verekedni?-érdeklődtem.
  ---Az apukája Ukrajnában bajnok volt birokból és Emilyt ő edzette, de annak nem sok hasznát vette,így beiratkozott box-ra, mert az neki "izgalmasabb"volt, ahogy nekem is.Jártunk össz-vissz 3 évet és ennyit már megtanultunk.-mosolygott Sandy.
  ---Hát nem semmik vagytok.Csajok akik boxolnak.És sok lány volt?-kérdezte Liam.
  ---Ja,nem.Csak mi ketten.Minket mindig összeállított az edző,így nem nagyon ütöttük egymást, de néha azért adtunk egymás fejére.
  ---Legjobb barátnők, verekednek, és még így is legjobb barátnők.-röhögött Louis.
  ---Ja.Náluk ez már kicsit több is mint barátság.-mosolygott Varju.
  ---Ezt hogy érted?-kérdeztem.
  ---Ne ijedj meg, nem lezbi.Csak mintha már testvérek lennének.Mindig együtt voltak és mindig kihúzták egymást a szerból.-magyarázta Varju.
  ---Mikor eltörted az állkapcsom akkor is mellettem állt.-nyújtotta ki rá a nyelvét Sandy, érett, felnőtt nő létére.
  ---Te eltörted az állát?-kérdeztem hitetlenül.
  ---Igen.Egyszer összeverekedtünk mikor gyerekek voltunk és nagyon szégyelltem és szégyellem is magam.-hajtotta le a fejét.
  ---Mondtam hogy nem baj.Beforrt nem?-nevetett Sandy és megölelgette Varjut.
  ---Öcsém én fiú létemre nem törtem még el semmim, ez meg lány létére verekszik.-hüledezett Niall.
  ---Emily is járt már így.-mondta Sandy.
  ---Hogy-hogy?-kérdeztem.
  ---Mikor gyerekek voltunk két másik szintén fiú unokatesójával játszott és azok véletlen eltörték a vállát 3 helyen és 2 helyen elrepedt.Emily az anyjának semmit sem szólt, a fiúkat sem árulta be.Az volt a szerencséje, hogy az anyja észre vette, hogy a válla 2-szer akkora mint máskor, meg kék-zöld foltos.Elvitték a kórházba, begipszelték és 6 hétig meg se mozdulhatott.-mesélte Varju.
  ---Jaj szegény.-mondta Liam sajnálkozva.
  ---De egyszer a lábát is eltörte, emlékszel?-nézett Sandy Varjura.
  ---Azt meg hogy?-kérdezte Zayn.
  ---Hát az vicces volt.-nevetett fel Varju.
  ---Hogy lehet az vicces ha valaki eltöri a lábát?-kérdeztem.
  ---Úgy hogy az volt.-mondta Varju-Az iskola focipályáján fociztunk, persze hogy ez a két dilinyós is játszott.-mutatott az emelet és Sandy fele.-És mikor Emily megkapta a labdát, végig cselezte a fél pályát, a kapunál oldalról akart rúgni, csak nem a labdát találta el.
  ---Akkor mit?-kérdezte Louis.
  ---A kapufát.Túl közel volt és mikor oldalra nézett közben rúgott és eltalálta a kapufát.Először meg se érezte, hogy eltört, csak mikor haza kellett menni már nem bírt a lábára állni, de azért a gólt azt előtte berúgta, azt is úgy hogy a kapus feküdt a röhögéstől.De ha ott lettetek volna, biztos ti is nevettetek volna.
  ---Ez a lány veszélyes.-jelenette ki Zayn.
  ---Az biztos.Akárkit szétver ha lekurvázzák, saját magát összetöri és focizik is.-mosolygott Louis.-Hihetetlen.
  ---Az.-motyogtamOlyanokat megtudok róla, amiket soha életemben nem gondoltam volna.Olyan mintha egy fiú lakozna benne.
   Beszélgettünk még egy órácskát, de mikor láttuk hogy Liam a fotelben, Niall a konyha asztalon-hogy hogy került oda nem tudom-,Varju a díványon, Sandy Varju lábán és Zayn a földön alszik, úgy döntöttünk-én,Louis és a csajok-hogy lefekszünk mi is.Felmentem a szobába ahol Emily gyönyörűen aludt.Szorosan hozzábújtam és megöleltem.
  ---Jó éjt Em.Szeretlek kicsim.-suttogtam a fülébe majd adtam egy puszit az arcára.
  ---Szeretlek Harry.-motyogta, azt hittem ébren van, de csak álmában beszélt.Egyenletes szuszogását hallgatva lassan én is álomra hajtottam a fejem.

Nincsenek megjegyzések: