2014. május 5., hétfő

1 évad : "Harry Styles vagyok..."

Sziasztok, meghoztam az új részt.Nagyon-nagyon köszönöm a több mint 2000 oldalmegjelenítést. És Úr Isten, 130 látogató csak ma. Köszönöm,köszönöm,köszönöm!!!Kérlek titeket jelezzétek valahogy, hogy mennyire nyerte el a tetszéseteket a történet., nagyon sokat jelentene.Jó olvasást. Kiss Angi.

Ezt csak azért mert nagyon tetszik. :P


    Visszaemlékezés 

Sandy szemszöge

    Nagyon csodálkoztam mikor Varga szólt, hogy sürgősen beszélni szeretne velem.Épp dolgoztam mikor telefonált, de mivel azt mondta halaszthatatlan, így elkérezkedtem a munkából és siettem oda fele.
  Mikor beléptem épp telefonon beszélt Angolúúúúl?, ami nagyon meglepett.
   ---Please wait,Sandy there!(Kérlek várj, itt van Sandy)-mondta a telefonba.De miért beszél a telefonba rólam?Ezt nem értem.
   ---Szia, siettem ahogy tudtam, mi a baj?-tértem rögtön a lényegre.-És kivel beszélsz angolul rólam?-kiváncsiskodtam.
   ---Csá.-oda jött és adott 3 puszit, ahogy szoktuk-Harryvel beszélek, de baj az nincs.-mosolygott felettébb furcsán.
   ---Ki az a Harry?
   ---Emily barátja!-mondta nagyon nyugodtan.
   ---Hogy mi?Emilynek van barátja és nem mondta el?Ezért még kinyírom.-mondtam dühösen, mert eddig mindig, mindent megosztottunk egymással.
   ---Figyelj, beszélni szeretne velünk Emilyről.
   ---Akkor mire várunk még?-kérdeztem és gyorsan kikaptam a kezéből a telót.-Halló?Itt Sandy Miller!-mutatkoztam be.
   ---Szia Harry Styles vagyok, Emily barátja és szerettem volna kérni tőletek valami-de nem engedtem hogy befejezze.
   ---Az a Harry Styles?-képedtem el.-A One Directionből?
   ---Igen, én vagyok, örvendek!-mosolygott, vagyis csak úgy hallottam.Belőlem erre feltört egy kisebb-nagyobb sikoly.Nem tudom eldönteni, milyen lehetett.-A fülem!-mondta Harry mosolyogva.
   ---Ó, ne haragudj.Enyém a megtiszteltetés, de baj van Emilyvel?-kérdeztem meg mikor magamhoz tértem.Ilyen nincs, pont a kedvenc bandámból az egyik énekes az én legjobb barátnőm barátja.Hihetetlen.
   ---Ami azt illeti gen, nagyon hi...-de megint a szavába vágtam.
    ---Mi a baja?-kérdeztem türelmetlenül.
    ---Épp azt szeretném elmondani.
    ---Ja, bocs.
    ---Na szóval, azt mondja hogy nagyon hiányoztok neki.Te és Laci, úgyhogy szeretném ha eljönnétek Londonba hozzá.-tért rögtön a lényegre, nem kertel az száz.
   ---Hogy hova?-kérdeztük egyszerre Vargával.
   ---Londonba.A múlt nap azon kaptam, hogy sír mert nagyon hiányoztok neki, na meg a családja is, de ők nem tudnak eljönni ahogy az anyukája mondta, de remélem ti el tudtok jönni.-mondta reménykedve, de a hangjában már a könyörgés is hallatszott.
   ---Nagyon sajnálom, de én nem tudok menni.Nagyon szívesen mennék, hiányzik Emily, meg Londont is megnézném, de nem tudok menni.-mondta Varga és lesütötte a fejét, láttam, hogy egy könnycsepp is lefolyt az arcán, amit gyorsan le is törölt észre ne vegyem.
   ---Én sem tudok menni, nagyon sajnálom.Nagyon hiányzik, de nem tudok menni.-mondtam és nekem is kicsordult egy könnycsepp. hogy Emily miattunk sírt, de mi nem tudunk menni.
   ---De miért nem?A munkából csak ki tudtok venni egy kis szabadságod.Én a repülőjegyet le is foglalom, mindent elintézek nektek csak pakolni kéne és jönni.-mondta szomorúsággal a hangjában Harry.
   ---Sajnálom de nem megy.-mondtam.
   ---De miért? A munka bizto....-nem tudta befejezni.
   ---Onnan el tudnánk menni, de nem erről van szó.-vágott a szavába Varga.
   ---Akkor miről?
    ---Nekünk nem telik rá, hogy jegyet vegyünk, hogy ott legyünk legalább egy hónapig, mert ha mennénk kevesebbre nem is érdemes és a családomat sem hagyhatom itt, mert sokat segít nekik az a kis pénz amit én keresek, úgyhogy nem tudok menni, sajnálom.-mondta Varga fájdalmas arccal.
   ---Nálam ugyan ez a helyzet.-mondtam.
   ---A pénzel ne törődjetek én mindent fizetek, a jegyeket, az itt létet, úgy is nálunk laknátok és minden egyéb mást.-mondta Harry.
   ---Ezt nem fogadhassuk el és a családot sem hagyhatjuk.-mondtam szomorúan.
   ---Sandy!Van egy ajánlatom. Gyere Londonba dolgozni,Emily nagyon sokat mesélt arról, hogy együtt dolgoztatok meg főzőcskéztetek otthon és hogy tehetséges vagy.Van itt egy állás.Szakács kell Emily mellé.Nem engedem vissza a cukrászdába dolgozni, így a 1D-nek szakácsa és cukrásza lesz, de kell még valaki és rád gondoltam, mindent elintézek csak gyere.-könyörgött Harry, de az ajánlat nagyon meglepett és jól esett, hogy rám gondolt így is, hogy még csak most beszélünk először, így is telefonon.
   ---Nem is tudom, ezt meg kell beszélnem nagymamámmal, mert vele élek.-mondtam.
   ---Akkor hívd fel.-mondta-MOST!-kiabált bele a telefonba.
   ---Jó,jó nem kell kikiabálni a bugyimból, úgy megijedtem azt hittem ki esek belőle.-nevettem saját ijedségemen.
  ---Azért az maradjon rajtad.-mondta nevetve Harry.
  ---Ha gondolod segítek kibújni belőle.-hülyült Varga.De azt tudni illik, hogy köztünk nincs semmi, mert Ő olyan mintha a bátyám lenne.
   ---Ha,ha.Röhög a vakbelem.-motyogtam-Na de megyek telefonálni.-pattantam fel és ki is rohantam.Nagymamámmal beszéltem 15 percet és belement.El sem hiszem.Londonba költözök.Hiányozni fog mindenki itthonról, de ezt a lehetőséget nem szúrhatom el.És legalább lesznek ismerősök is mert ott van Harry és ne is beszéljünk az én kis "ribimről"-így hívom Emilyt-Nagyon örülök hogy megyek.
   Mikor vissza mentem láttam Vargát hogy kicsattan a boldogságtól.
  ---Varga!-rontottam be kiabálva-Londonba költözök.-kiabáltam és a nyakába ugrottam boldogságomban.
   ---Én iiiiiiiis!-kiabált és megpörgetett a levegőben.
   ---Ezt hogy érted?-kérdeztem kikerekedett szemekkel.
   ---Harry kerített nekem egy munkát, ott tudunk lenni Emily mellett, lesz munkánk,jó fizetéssel és legalább 200$-t haza tudok küldeni apuéknak minden hónapban.Beszéltem kereszt anyuval-ő Emily édesanyja és Varga is annak tartja, mert őt 1 éves korában ott hagyta az édesanyja az apjával, így keresztanyja nevelte fel-és azt mondta menjek mert ez egy jó lehetőség nekem is, és Emilyre is fogok tudni vigyázni.Szóval irány London.-kiáltotta az utolsó mondatot és felemelte a kezét mint a filmekben.
  ---Irány London.-kiáltottam én is majd ugrálni kezdtem.

Vissza hívtuk Harryt, megbeszéltük vele a dolgokat és holnap este menni kell Budapestre-mert csak ott tudunk repülőre ülni,de ahhoz még egy határon is át kell mennünk,nehézkes lesz de megtesszük,mert akarjuk-hogy repülővel onnan Londonba repüljünk.
         
Varga szemszöge
   Nagyon csodálkoztam mikor felvettem a telefont és egy csávó angolul szólt bele.Hála az égnek, volt annyi eszem,hogy Emiy,Sandy, Én és keresztanyám elmentünk a főiskolára és megtanultuk az angolt.Emily már hasznát is vette a tudásának rögtön az után ahogy kikaptuk a papírunkat, hogy angolt tanultunk,mert nem akart többet ebben a kisvárosban élni,így gyűjtött egy kis pénzt és kiment Londonba.Nem számított neki hogy még nem talált munkát, vagy hogy nem lesz hol laknia,mert ahogy ő mondja" A remény sosem hal meg" és ő ebben hitt is.Mikor kérdeztük tőle, hogy hol fog lakni míg nem talál lakást,ő megrántotta a vállát és csak ennyit mondott"Csöves még nem voltam, szóval kipróbálom!"ezen persze jót nevettünk, de mikor komolyra fordítottuk a szót ő akkor is hülyült, ennyit mondott"London nem ez a szarkupac ahol most élek és nincs egy rohadt hotel se, szóval találok valamit" és ő ezzel le is tudta.Az egész család tiszteli őt azért, hogy 18 éves fejjel nekivág a világnak egymagában és megvalósítja az álmait.Mikor búcsúztunk tőle a reptéren-mert én oda is elkísértem-szorosan megöleltem és mondtam, hogy vigyázzon magára, de ő annyit mondott "Ne nagyon búcsúzkodj úgy hogy évekig nem láthatsz,mert ahogy tudok segítek és ha nem is pár hónap múlva, de 1 vagy másfél év múlva jössz utánam, találok neked valamit".Én hittem neki, tudtam hogy neki sikerülni fog mert nagyon talpra esett lány, ebben az édesanyjára ütött.Az tetszett benne a legjobban, hogy hiába lányból van, úgy viselkedett mint egy fiú.Gyerek korunkban állandóan kisautókkal játszottunk-nem babákkal-, fára mászott, ott is a legtetejére,úgy tanult meg úszni hogy senki sem segített neki, mint a többieknek.Aztán amikor tinédzser korba ért szép lány lett belőle, kerek idomokkal, ami sok fiúnak tetszett,de ő mindenkit lekoptatott, inkább lógott velem meg Sandyval-mert ő is egy amolyan fiús lány-meg a többi fiú unoka tesójával és haverjaival akik szintén fiúk voltak.
    Keresztanyám azt mondta, hogy ő tudta, hogy az ő lány ilyen lesz, mert ő is ilyen volt.De az apai nagyszülők barbi babát akartak belőle.Nekik az nem tetszett, hogy szabad idejében Breakel, Hip-Hopot táncol és Formula-1et néz velem,mert az nem lányoknak való.Mindig azt mondták hogy csak a rosszba viszem, pedig épp hogy fordítva, mert ő talált ki minden hülyeséget, amit nekem meg is kellett csinálnom.Azt mondták hogy miattam el fog zülleni.Rá fog szokni a cigire, a piára és ki tudja hogy még mire.De ő nem tette azt.Sőt, én rászoktam  a cigire és mikor rágyújtottam kivette a számból,eltörte az összeset és bármilyen furcsa eltörte a karom azért mert cigiztem.Segített, hogy leszokjak.Mindig mellettem volt, mindig elmondta, hogy mennyire szeret.Azt mondta hogy neki van összesen 16 unokatesója, de azokból engem szeret a legjobban.Nekem is van egy pár unokatesóm, de egyet sem szeretek úgy mint Emilyt.Ő olyan mintha édes testvérem lenne.Ahogy már említettük Emily édesanyja taxis, szóval nála az azzal jár, hogy a kocsiján is amit tud, amihez ért saját maga szereli.Nő létére nem azt mondom hogy mindenhez ért, de nagyon sok mindent megjavít.Kertészkedik, kocsit szerel,betonol-mert már Emilyvel ketten azt is csináltak-szobát fest,lambériát rak,főz, takarít és még sorolhatnám.De ezeket a dolgokat ugyan úgy Emily is megtanulta, szóval még saját kocsija nem volt, de a motorházban könyökig olajosan már jártas.Ez tetszett.Nem olyan lány volt mint a többi, hogy "Jaj félrk hogy letörik a körmöm"-tisztelet a kivételnek-meg,hogy egy vödör vizet nem bírt elvinni 10 méteren, hanem egy erős lány.Még emlékszem, 1 éve mielőtt elment takarított az udvarukon és le volt pakolva 3 cementes zsák a földre, mikor mentem,hogy segítsek neki felemelni, csak felkapott 1-et és már szaladt is vele, pedig 1 zsák 50 kiló.Mióta szaladgálnak 17 éves lányok 50 kilós zsákokkal?Mert én még olyat nem láttam mástól, csak tőle.
  Mikor Harry elmesélte, hogy mi baj, hogy sírt mert hiányzik  neki a családja, nagyon sajnáltam.De mikor mondta hogy legjobban mi hiányzunk neki, mindennél jobban el akartam menni hozzá, pláne mikor elmesélte, hogy majdnem megerőszakolták és hogy megverték nagyon ideges lettem, de akkor sem tudtam volna elmenni hozzá,mert nekem arra nincs pénzem.
   De Harry mindenre gondol.Talált nekem munkát Londonban Emily mellett közvetlen, vele fogok lakni és vigyázhatok rá, ez nekem sokat jelent és biztos, hogy valahogy meghálálom Harrynek, csak azt nem tudom még hogy hogyan.
   A gépünk felszállt és Sandyval  ketten elindultunk az új életünk felé.Mikor leszálltunk Emily sírt, a nyakunkba ugrott-el is taknyoltak-de az nem számít.Mikor elmeséltük hogy itt fogunk dolgozni és hogy ide költözünk, egyszerűen kiugrott a bőréből.A breaket és a bulit már nagyon várom.


Visszaemlékezés vége.


Emily szemszöge

  Mikor Sandyval felvettük a melegítőket és a sport melltartókat gyorsan kiválasztottuk a megfelelő ruhákat estére.Mikor lementünk a földszintre a fiúk és a lányok már ott voltak.

   ---Sziasztooook!-kiáltottam el magam és rávetődtem a kanapén ülő fiúkra akik Liam, Louis, Zayn és Varga voltak.
  ---Auuuuu!-kiabált Louis-Em ez fáj, szét töröd az... öhm...-motyogta és amiért én még rajtuk feküdtem így ráhajolt a hasamra ahogy összehúzta magát.
  ---Bocsika.Nem akartam.-motyogtam, mire rám szegezte tekintetét.-Nagyon sajnálom.Tényleg annyira fáj?-kérdeztem mert már megsajnáltam.-Ne hozzak jeget?
  ---Nem kell kössz.Csak legközelebb ne játsz dió törőt.-mosolygott mire mindenki nevetésben tört ki.
  ---Srácok szeretnék nektek bemutatni valakit.-pattantam fel-Vargát már ismeritek ugye?
  ---Kit?-kérdezte Liam-Varjut már ismerjük, de vargát még nem.
  ---Az egy és ugyan az okos tojás.A vezetékneve alapján rájöhettél volna.-mondtam kicsit gúnyolódva.
  ---De hát azt mondta hogy ő Varju.-mondta zayn.
  ---Igen, nektek az, de nekem meg Sandynak Varga.-adtam a kielégítő választ.
  ---Ki az a Sandy?-kérdezte Niall két falat közt.Nem hiszem el hogy most is eszik.Mindegy.
  ---Ő itt Sandy.-húztam közelebb az említettet.-Sandy Miller.Aki nagy rajongótok szóval tudja kik vagytok.De Sandy-fordultam felé-Ők itt Eleanor, Perrie és Danielle.-mutattam mindenkire egyesével-Louis,Zayn és Liam barátnői.
  ---Örülök a szerencsének.-mondta Sandy és mindenkit megölelt.
  ---És hol marad a "Csá, Sandy vagyok"?-kérdezte nevetve Harry.
  ---Hogy mi?-kérdezte Louis.
  ---Hát ahogy ők szoktak köszönni.-mutatott ránk.
  ---Hogy szoktatok köszönni?-kérdezte Liam.
  Eljátszottuk nekik is a kis bemutatkozásunkat és hasaltak a röhögéstől.Beszélgettünk még egy kicsit, aztán Harrynek eszébe jutott valami.
  ---És mi lesz a breakel?-kérdezte keresztbe font karokkal.
  ---Mivel?-kérdezte zayn.
  ---Emily meg Sandy otthon breaket meg Hip-Hopot táncoltak és meg ígérték, hogy megmutassák.-bólogatott Harry.
  ---Ezt nem is tudtam.miért nem mondtad?-húzta fel a szemöldökét Zayn.
  ---Sok mindent nem mondtam még.-mosolyogtam rá.
  ---Például?
  ---Például, hogy otthon az édesanyjával összeállított egy egész parkosított kertet a saját két kezükkel,hogy autót szereltek otthon, hogy 50 kilós zsákokat cipelgetett 17 évesen, pulya korában mindig a fák legtetején ült és még sorolhatnám. Én ezekért nagyon büszke vagyok rá.-mondta mosolyogva Varga, amit a többiek tátott szájjal hallgattak.
  ---Ezért meghalsz.-néztem szúrós szemekkel rá-
  ---Én is szeretlek.-már épp indultam hogy agyon csapjam, de Harry megállított.
  ---Te tudsz autót szerelni?-kérdezte kicsit sokkosan.
  ---Igen tudok, legjobban az ukrán és orosz márkájut de mi ezen olyan meglepő?-kérdeztem a számomra egyértelmüt.
  ---Az hogy egy átlagos lány nem szerel autót, nem cipel zsákokat és nem parkosít egy kertet.-mondta El csodálkozva.
  ---Ti semmi ilyet nem csináltatok?
  ---Nekem a fára mászás is nehéz volt, nem hogy autószerelés.Egyáltalán kitől tanultad ezeket?-kérdezte Dan.
  ---Anyukámtól!
  ---És ő kitől tanulta?-kérdezte Liam.
  ---Magától.
  ---Egy nő magától megtanul autót szerelni?-kérdezte elmélkedve Louis.
  ---Neki 12 éve van jogsija és az alatt a 12 év alatt összesen 32 autója volt, úgyhogy nem csodálom.-mondta Varga.
  ---32?-kérdezte Zayn-Mit csinált annyi autóval?
  ---Nem egyszerre volt, a legtöbb egyszerre 11 volt de ők azzal dolgoztak és azt nem mondom el hogy mit.-kötöttem ki-Inkább kezdjük a breaket.-néztem Sandyra.
  Mikor belekezdtünk először jött egy pár alap hip-.hop lépés aztán jött nekem a híd, spárga, mindig innen indul be, aztán a lábbreaktől az y-ig mindent megcsinálunk.
  ---Mi az?Ilyen szar volt?Mondtam hogy már nem csináltam 2 éve és....-de nem engedték hogy befejezzem mert elkezdtek tapsolni.
  ---Oh, köszönöm, köszönöm elég lesz.-egózott Sandy
  ---Nem is téged tapsoltunk.-nevetett Varga.
  ---Most lépjek a szádba? Vagy majd később?-kérdezte Sandy tettetett idegességgel.
  ---Fejezzétek be.-mondtam nevetve.-Ezek ha elkezdik reggelig nem hagyják abba.-mondtam a fiúknak.-De tényleg, milyen volt?
  ---Elképesztő.-mondta Zayn, felemelt a levegőbe, majd megpörgetett.-Van egy multiuniverzális hugom.-nevetett.
  ---Hugod?-kérdezte Sandy.
  ---Ja, örökbe fogadott huginak.Szóval ő itt a második bátyám.-motyogtam és közben Vargára néztem.
  ---Hogy-hogy második?-durcázott Zayn.
  ---Úgy hogy Varga hamarabb volt bátyám mint te,ne haragudj.-mondtam és nyúltam a haja után hogy össze borzoljam,de gyorsan elkapta a kezem és elkezdett volna variálni.
  ---Nem,nem.Lányok menjetek készülődni,1 óra múlva indulunk.-adta ki Liam a parancsot, mi Sandyval elindultunk az emelet felé.
  ---Ne segítsek?-kiabált utánunk Harry.-Szivesen megyek.
  ---Meg hiszem azt.De el leszünk Sandyval úgy mint az elmúlt 17 év alatt, ő az én babám, az ő testét kívánom, szóval el leszünk mi ketten.-mondtam és nyomtam egy puszit Sandy arcára, ő pedig megfogta a fenekem "a hatás kedvéért".

  ---Tüzesek az egyszer biztos.-mondta Liam tátott szájjal.
  ---Az én barátnőm.-motyogta Harry.
  ---Ó, ha nem lenne az..-gondolkodott el Niall.
  ---De az.-szólt rá Harry-Szóval ne álmodozz.
  ---Jó, jó.Bocsi.-motyogta az Ír manó.Mi Sandyval gyorsan elkészültünk és indultunk is bulizni.

Emily ruhája.


Sandy  ruhája.

Nincsenek megjegyzések: