2014. május 19., hétfő

1 évad "Életmentő vagy"

Sziasztok, meghoztam az új részt.Nagyon-nagyon köszönöm, hogy olvassátok a történetet,nagyon sokat jelent nekem!!!Nagyon jól esne ha feliratkoznátok és ösztönözne is, sőt inspirálna.Jó olvasást! Kiss Angi!!!

Emily szemszöge

Reggel mikor felkeltem iszonyatosan fájt a kezem.Mikor szemügyre vettem észre vettem, hogy fel van dagadva.Na szép, én verek meg valakit és nekem törik el a kezem.Ez az én szerencsém.Kicsit feltornáztam magam az ágyon és Harryt kerestem, de nem volt mellettem.Nagy nehezen kikászálódtam az ágyból és a fördőbe siettem.Ahogy bele néztem a tükörbe elszörnyedtem.A homlokomon egy nagy kék púppal rendelkeztem.Lassan megmostam az arcomat, a fogamat aztán átöltöztem, mivel még az a ruha volt rajtam amit tegnap Harry rángatott rám.

Lementem a nappaliba és valamibe bele ütköztem.Csak azt vettem észre hogy már a föld9n vagyok és a törött kezemre estem.Mikor megnéztem, hogy mi volt az amiben leestem kitört belőlem a nevetés, ugyanis nem "mi " hanem "ki " volt a földön.
   ---Úr Isten, mi ez a zaj?-kérdezte Zayn és álmosan a szemét törölgette.
   ---Zayn.Miért fekszel a földön?Hasra estem benned.-mondtam neki nevetve.
   ---Tegnap este itt aludtam el.-mosolyodott el.-Amugy jó reggelt Tyson.-és beleboxolt a vállamba.
   ---Tyson?-kérdeztem meglepődve.
   ---Igen, a tegnapi mutatványod, hát az eszméletlen volt.-nevetett tovább.Ó.Már el is felejtettem egy 5 percre.Most ezzel fognak cukkolni?Én azt  szeretném ha elfelejtenék.
   ---Ja.Bocsánat.Nem akartam galibát, csak nagyon felidegesített, tudod ha le kurváznak akk...-de nem tudtam befejezni mert közbe szólt.
   ---Már Sandy meg Varju mindent el mondtak és nem okoztál galibát csak Niallnek fáj egy kicsit az orra.-nevetett és magához húzott, úgy indultunk a konyha felé, mert idő közben felállt a földről.Mikor beértünk a konyhába már mindenki ott volt és kajáltak.De nem is főztem semmit?
   ---Jó reggelt.-köszöntünk Zaynel egyszerre.
   ---Jó reggelt.Na mi van fáj már a hátad?-lépett oda Liam Zaynhez és hátbaveregette.
   ---Nem csak Emily hasra esett bennem, mert nem vette észre,hogy épp alszom.-motyogta Zayn.
   ---Nem gondoltam, hogy egy földön alvó Zaynbe ütközhetek.Szóval nem az én hibám!-tettem védekezően magam elé a kezem.-Amugy mit eszünk?És ki főzött?-kérdeztem és közben körbe néztem a fiúkon.Louis az asztalon tartotta a fejét annyira másnapos volt.Niall csak bámúlt maga elé.Harry pedig csak mosolygott mint egy vadalma.
    ---Én.-ugrott oda Sandy és homlokon puszílt.
   ---Aúúú.-kaptam a homlokomhoz, mert pont a púpra kaptam a puszit.
   ---Mi az?-kérdezte Sandy és gyorsan a két keze közzé fogta az arcomat.-Ó.Te mindig csinálsz magaddal valamit?Pedig nem is téged vertek meg.-csáválta a fejét, aztán otthagyott és a szekrényben kutakodott.
   ---Minek?Mi van vele?-kérdezte Harry és gyorsan felugrott.
   ---Nem látod?A feje olyan mint egy focilabda, ami színes.-mondta Sandy.
   ---Hát...szerintem ahogy lefejeltem a csajt, biztos eltaláltam a fogát.-gondolkodtam el, hogy hogy is történhetett.
   ---Hát szépen el intézted az biztos.-mosolygott Liam-De nem fájt?-kérdezte és egy aggódó tekintettel találtam szemben magam.
   ---Á.Az nem, de a kezem az igen.Be megyek reggeli után a kórházba.Ide adja valaki a kocsiját?Zayn?-néztem kérdően Zaynre.
   ---Mi van a kezeddel?-kérdezte Zayn a kérdésemet figyelmen kívűl hagyva.
   ---Csak el van törve.Szóval?Meg kaphatom a kocsit?-türelmetlenkedtem.
   ---Hogy mi?-képedt el Harry.-El van törve a kezed te meg vezetni akarsz?El ment az eszed az alvástól?-kérdezősködött.
   ---Szerintem a fejelés meg ártott neki.-szólt közbe Varga-De tényleg nem fogsz így vezetni.Ki van zárva.-nézett rám ellenvetést nem tűrően.
   ---Jól van apuci.Megértettem.De akkor ki dob el a kórházig?-kérdeztem miközben leültem.
   ---Majd én elviszlek.-mondta Harry-De te....úgy csinálsz mintha nem is fájna.És ha nincs eltörve?
   ---De el van.Tudom.Volt már benne részem.
   ---Ja, hallottuk.-mondta Liam és rosszallóan csóválta a fejét.
   ---Ti meghaltok.-néztem Sandyra és Vargára.
   ---Kész a kaja.-kiáltotta el magát Sandy.Persze hogy tereli a témát.
   ---És mi az?-kérdeztem.
   ---Hús leves, tört krumpli paprikással, desszertnek pedig gyümölcs saláta csoki öntettel.-mondta és az asztal közepére tette a húslevest.Mindenkinek rakott tányért és kanalat, mikor Liamhez ért a kanállal le akarta tenni de elkiáltottam magam.


   ---Ne!Nehogy le tedd!
   ---Mi?Minek?A frászt hoztad rám.-mondta Sandy és készült letenni a kanalat.
   ---Mondom hogy ne tedd le.-ugrottam fel és kikaptam a kezéből és vissza tettem a fiókba.
   ---De miért?-kérdezősködött.
   ---Liamnek van egy enyhe kanál fóbiája.-mondtam és Liamre mosolyogtam, miközben elé tettem egy villát.
  ---Köszönöm.Élet mentő vagy.-pattant fel és megölelt.
   ---Jó,jó.De ha nem engedsz el az életmentőd megdöglik.-motyogtam mert már nem kaptam levegőt.
   ---Harry vigyázz mert Emily itt a 4 fiú közt el fog kanászosodni.Először Zayn, most Liam, az előtt Louis és nem sokára biztos fog jönni Niall is.-mosolygott Sandy.
    ---Én teljesen megbízom Emilyben és tudom, hogy nem csalna meg.Na meg persze a fiúkban is bízom és tudom, hogy  nem másznak Emilyre.-mosolygott Harry és megölelt.
   ---Rábasztál.-nyújtottam a nyelvem Sandyra.-Ez van.
  Mikor megreggeliztünk Harryvel elmentünk a kórházba és begipszelték a kezem.Ahogy haza értünk csak azt láttuk, hogy a TV nézi a fiúkat és Sandyt.De az állam leesett mikor láttam, hogy Sandy Liam ölében alszik.Nem akartam bele képzelni mindent a dolgokba, de azt tudtam, hogy Sandynak Liam a kedvence és ahogy megismerkedett vele mégjobban megtetszett neki.Látszik rajta hogy tetszik neki, csak az a gond, hogy Liamnek ott van Danielle és szereti.Liam biztos nem úgy gondol Sandyra és ezt ő is tudja.
   Mi Harryvel felmentünk a szobánkba és leültünk filmet nézni amin én sikeresen bealudtam.


Liam szemszöge


  Mikor Emily bejelentette hogy eltört a keze egy kicsit azért megijedtem, de aztán mutatta, hogy milyen erős és nem fáj neki.Persze ezt nem hittem el.Mikor Harryvel elmentek a kórházba mi levágódtunk a nappaliba.
  ---Na, mit csináljunk?-vetette fel a kérdést Zayn.
  ---Nekem mindegy csak ne unatkozzunk.-mondta Sandy és levágta magát a fotel karjára amiben ültem.
   ---Nem akarsz ide ülni?Majd én ülök a földön vagy a karján.-mondtam és már álltam felfele.
   ---Üljél nyugodtan,nekem itt jó, de köszi, hogy felajánlottad.-mondta mosolyogva.
   ---Nézzünk filmet.-mondta Louis és már ugrott is a DVD-k felé.Egy kis válogatás után úgy döntöttünk,hogy a "Barátság extrákkal" fogjuk nézni.Mindenki kényelmesen elhelyezkedett és néztük a filmet.A film fele körül azon kaptam magam, hogy Sandynak a feje a vállamra esik.Mikor körbe néztem láttam, hogy mindenki sikeresen bealudt.Gondolkodtam,hogy kapcsoljam ki a filmet vagy sem , de nem volt szívem felkelteniSandyt.Mikor rá néztem melegség öntött el.Nem tudom hogy miért, de végig simítottam az arcán aztán pedig a kezén.Ahogy aludt olyan aranyos volt.A dús barna haja az arcára hullott és eltakarta azt.Mikor még egyszer megsimítottam az arcát vissza tűrtem a haját a helyére, és figyeltem ahogy alszik.Mikor a combjára tettem a kezem a pillangóim életre keltek a hasamban.Nem tudom minek van ilyen hatással rám ez a lány.Aztán lassan én is bealudtam.
   Mikor felkeltem Sandy még ugyan úgy aludt csak a karfáról belecsúszott az ölembe.Körbe néztem és a fiúk is aludtak még, de a Tv ki volt kapcsolva.Ezek szerint hazajöttek Harryék.Már nem nagyon bírtam úgy ülni ezért Sandyt felemeltem és menyasszony módjára fel a szobájába.Mikor bementem letettem az ágyra és gondosan betakartam.Az éjjeliszekrényén láttam egy képen amin két fiúval van és két oldalról puszit adnak neki.És volt egy másik amelyen Emilyvel van.Nagyon szépek rajta.Mikor vissza néztem a két fiőra égy féltékenység fogott el.Miért vagyok féltékeny?Nem értem, hisz Ő csak egy barát, vagy nem?
   Mikor el akartam lépni az ágytól,Sandy hírtelen megfogta a kezem:
   ---Nem maradsz itt velem?-nézett rám kiskutya szemekkel.
   ---Hát.. öhm..nem is tudom.-vakargattam a tarkómat.
   ---Kérlek...-motyogta.Fel emelte a takarót és rám nézett, de az én tekintetem a képre szökött.-Ők a bátyáim, Robert és Márk.-mondta és elmosolyodott.
   ---Ó.-mondtam de mikor észre vettem az értetlen arct folytattam-Azt hittem hogy izé...hogy... érted nem?-mosolyodtam el.
   ---Értem.Na jössz?-kérdezte és arréb csúszott az ágyon.Befeküdtem mellé és szembe fordúltam vele, de azokba a barna szemekbe nem kellett volna bele néznem.Teljesen rabul ejtettek.Csak feküdtünk és néztük egymást percekig, aztán Sandy lehunyta a szemeit.Ó, bár ne tette volna, így nagyobb késztetést éreztem arra, hogy megcsókoljam.Egyre közelebb hajoltam hozzá és ajkaimat az övéire tapasztottam, lágyan megcsókoltam.Éreztem hogy egész teste megfeszül a meglepettségtől, de aztán vissza csókolt.Lágyan, lassan és egyben szenvedélyesen csókolt.Aztán elhúzódott.
   ---Liam.Ezt nem szabad.motyogta és hirtelen felült, követtem példáját és én is felültem mellé.
   ---Miért?Nem volt jó?-kérdeztem tőle halkan.
   ---De, jó volt! Nagyon is!Csak egy probléma van.-mondta és lehajtotta a fejét.
   ---És pedig?
   ---Danielle!-Ó.Teljesen megfeletkeztem róla, pedig ilyen még nem fordúlt elő.Mindig ő járt az eszemben, de most nem, most ahogy Sandy kimondta a nevét, csak egy barátra gondoltam, már nem éreztem azt amit eddig.Már nem vert hevesebben a szívem és nem repkedtek pillangók a hasamban.Semmi.Nulla.
   ---Szerintem én most megyek.-motyogtam mikor észbe kaptam.
   ---Ne haragudj.-motyogta.
   ---Mi?Dehogy is.Én támadtalak le.Te ne hargudj.-mentegetőztem rögtön.Nem neki kell bocsánatot kérnie.
   ---Én nem haragszom mert én akartam.-mondta és egy kicsit megnyomta az Én-t.
   ---Én is akartam.-motyogtam és kiviharoztam a szobából egyenesen ki a házból a szakadó esőbe.Muszály gondolkodnom.2 napja ismerem és mégis olyan mintha mindig is ismertem volna.Addig gondolkodtam, hogy észre sem vettem, hogy már besötétedett.Gyorsan vissza mentem Harrynél-mert most egy ideig itt lakunk mindannyian-a szobámba siettem és lefeküdtem aludni.


Nincsenek megjegyzések: