2014. március 29., szombat

1 évad:"Én zavartalak meg?"

Sziasztok, meghoztam az új részt, most nem nyomom a szöveget ezért Jó olvasást! És tudassátok velem hogy hogy tetszett.Kérlek titeket.Puszi Angi.
Ezt a zenét hallgattam írás közben, hallgassátok meg.

   Mikor haza értünk kipakoltam és eldőltem az ágyon mert elég fárasztó volt a haza út. Nem sokat feküdhettem ugyanis csengettek az ajtónál. Kinyitottam az ajtót és a lakóház főnökével találtam szemben magam.
   ---Jó napot, miben segíthetek?-kérdeztem kedvesen.
   ---Hát először is elmaradt a lakbérrel.-mondta, nekem meg eszembe jutott hogy az nap mikor elmentünk pihenni lakbért kellet volna fizetnem.
   ---Sajnálom, de elutaztam és nem tudtam oda adni, de ha gondolja most oda adhatom. 
   ---Hát gondolom! Másodszor pedig nem szeretnék kellemetlenséget okozni  de megvették a lakását ezért egy héten belül ki kellene költöznie.-mondta fejet lesütve.Mikor ide költöztem mondták hogy erre akár mikor számítsak mert itt így szoktak menni a dolgok, míg nem adják el a lakást addig ki adják bérbe, de ha eladják a bérlőnek ki kell költöznie. Tudtam hogy egyszer ki kell költöznöm, de nem gondoltam hogy ilyen hamar.Erre most pont nem számítottam.
   ---Oké, valahogy megoldom.-motyogtam.
   ---Elnézését kérem, de tudja hogy nálunk így mennek a dolgok.
   ---Tudom persze és semmi baj.-kifizettem a lakbért és mikor elment a "házi úr"-mert az itt lakök így hívták-elindultam lakást keresni.Már beesteledett mire haza értem, ezért gyorsan ettem és eltettem magam másnapra.
   Reggel semmi kedvem nem volt menni dolgozni, de hát muszáj volt.Elkészülődtem, felvettem az aznapi összeállításomat  és elindultam.
Ezt a pólót mikor meg vettem nem tudtam ki van rajta, csak megtetszett.Elég érdekes hogy most meg egy jó barátom az aki a pólómon ékeskedik.Na de mindegy.Fülhallgatóval a fülemben mentem, épp át akartam menni az egyik oldalról a másikra, mikor majdnem elütöttek, mert nem vettem észre hogy jönnek.Kiabált nekem a sofőr, de nem nagyon foglalkoztatott, csak mentem tovább.Beérve a munkába átöltöztem és neki álltam megsütni az az napi adag sütit és tortát.Annyira elgondolkodtam, hogy észre sem vettem hogy Amy ott áll mellettem.
   ---Mi a baj?-érdeklődött.
   ---Á, semmi lényeges.
   ---Akkor miért vagy így letörve?-kérdezősködött tovább. 
   ---Hát tudod ha eladják a lakást nekem ki kell költöznöm. 
   ---Aha, de még mindig nem értem.
   ---Hát most eladták a lakást.
   ---Ó Istenem, és most hova fogsz menni?
   ---Még nem tudom de egy hetem van hogy kiderítsem.
   ---Segítek lakást keresni jó? 
   ---Hát ha szeretnél akkor azt megköszönném.-motyogtam, szükségem volt egy kis segítségre. 
   A munka idő letelt és haza kullogtam, nézegettem az újság hirdetéseket de mind nagyon messze volt vagy nagyon rossz környéken.Mikor meguntam ugy döntöttem lefekszem aludni. 
   Reggel elég rossz színben voltam mert kilátásom sem volt, hogy hova mehetnék.Megint elmentem a munkába, beszéltem Amyvel de ő sem talált semmit.Este ugyan úgy haza mentem és gerestgettem , semmi sikerrel.
  Így telt el 5 nap és semmi elképzelésem sem volt.Az utolsó előtti napon össze szedtem a cuccaimat, összecsomagoltam és vártam a csodát.
   A cukrászdában semmi forgalom  mert esett az eső ami Londonban nem szokatlan, így ültünk Amyvel és az újságokat böngésztük.Nyílt az ajtó és a fiúk léptek be rajta csurom vizesen.
   ---Úr Isten, veletek meg mi történt?Mintha valami úszó versenyről jönnétek éppen.-mosolyogtam.
   ---Ha-ha vicces vagy, úgy zuhog az eső, hogy a kocsitól idáig így megáztunk.-mondta Niall- na de nem számít, csak adjatok valami kaját mert éhen döglök.
   ---Jól van éhen kórász, üljetek le és hozzuk a kedvenceiteket. Niallnek  vittem "Magas Tátrát", Zaynnek "Madártejeset", Liamnek " Bountyt", Louisnak " Sárgarépa tortát",Harrynek pedig "Muffint".Ahogy ki vittem a tejes koktél kíséretében, nekiestek mintha mg soha sem ettek volna ilyet.
   ---Mi az, ennyit dolgoztatok?-kérdezte nevetve Amy. 
   ---Jaj, ne is mond fotózás, próba, felvételek és még sorolhatnám.-motyogta Zayn-
   ---Akkor nem csodálkozom.
   ---Hát vele meg mi van?-Kérdezte Zayn miközben engem pásztázott.
   ---Rossz kedve van.-mondta barátosném.
   ---De hát miért?-kérdezte Liam.
   ---Á, semmi egy kis hülyeség-mondtam, Amy úgy nézett rám hogy azt sem tudtam hova bújjak.Amy fel állt és bement a konyhába, mert szomjas volt, Hazzy is felállt mert WC-re kellett mennie. Mibeszélgettünk tovább.


Harry szemszöge

  Nem tudom, hogy mi lehet Emily baja, de muszáj kiderítenem.Máskor olyan vidám, olyan életre való, most meg.... Nem láttam még ennyire letörtnek és nem tetszik ez nekem. Valami nagyon komoly dologról lehet szó, ha így elkeserítette. Ahogy Amy felállt muszáj volt utánna mennem, hogy eg tudjam mi a baj. Nem tudom, hogy minek érdekel ennyire de nagyon meg tetszett nekem ez a lány, az a kis akcentusa amivel beszél olyan aranyos,a kék szemei és az aranyos arca nagyon megfogott.Annyira szeretem magamhoz ölelni, mikor meg ölelem érzem, hogy megremeg a lába és az annyira édes.
   ---Amy várj már.-szaladtam utánna.
   ---Gondoltam hogy jössz, ezért is álltam fel. 
   ---Honnan?
   ---Az arcodra van írva, na meg a szemedbe.
   ---Ennyire látszik?
   ---Ühm!-bólogatott.
   ---Mi a baj?
   ---Ki kell költöznie a lakásból. 
   ---Hogy mi?
   ---Hát tudod náluk a házban van egy szabály.-ezzel elmesélte az egészet.-Ki kell találnunk valamit.Valahogy segítenünk kell neki. Harry nem akarom hogy az utcára kerüljön.- mondta kétségbe esetten.
   ---Ne is mondj ilyet mert nem fog!-háborodtam fel- Majd segítek!
   ---Hogyan?
   ---Hát hozzám költözik, emlékszel már a parton is mondtam neki.
   ---Én azt hittem csak hülyülsz.
   ---Nem. Nagyon is komolyan gondoltam és el is mondom neki!-ezzel sarkon is fordultam és elindultam , hogy elmondjam neki a nagy hírt, hogy nincs minden veszve. Ahogy ki mentem láttam, hogy ül magának és bámul ki a fejéből.Annyira rossz volt őt így látni, már én éreztem úgy, hogy engem akarnak az utcára rakni.
   ---Emily!-szóltam.
   ---Igen? Bocsi nem hallottam mit mondtál?
   ---Még semmit- mosolyodtam el-de most fogok.- leültem mellé és megfogtam a kezét-Nincs minden veszve!-erre ő felkapta a fejét és szúrós tekintettel nézett Amire aki csak mosolygott rá.
   ---Hogy érted ezt?
   ---Hát hallottam hogy ki kell költöznöd...-de nem tudtam befejezni.
   ---Hogy mi?- kiáltotta el magát Louis.-Hogy-hogy kiköltözni?
   ---Megvették a lakást amiben lakik és neki ki kell költözni-motyogtam-de meg van a megoldás.Meg van hogy hová fogsz költözni. 
   ---Igen?-kapta fel a fejét-És hová?-kérdezte türelmetlenül.
   ---Hozzám!-adtam az egyértelmű választ.
   ---Nem, nem leszek a terhedre.
   ---Nem lennél a terhemre, már mondtam, úgy hogy nincs semmi De vagy hogy Nem akarsz!
   ---DE...motyogta de félbe szakítottam.
   ---Á,á,á mondtam hogy nincs De!Mikor végzel a munkával?
   ---Este 7-kor!-kiabált Amy-És holnap nem dolgozik!
   ---Akkor ma már nem de holnap minden képen elmegyek és elvisszük a cuccaidat nálam.
       Ahogy ránéztem az arcára, láttam rajta a meglepetséget, hogy erre nem számított, de még sem hagyhatom hogy az utcára kerüljön, haza meg nem akar menni és én sem akarom hogy elmenjen.Eddig még egy lány sem keltette fel az érdeklődésemet mint ő! A beszélgetés, vagy inkább a beszédem után mi a fiúkkal elmentünk azzal az ürüggyel hogy "dolgunk van", de csak haza akartunk menni előkészíteni a szobáját.
  A vendég szobát kicsit átalakítottam, hogy nőiesebb legyen , virágot tettem egy vázába és a dohányzó asztalra tettem.Kitakarítottuk a suobát és már csak ő hiányzott onnan.

Emily szemszöge

    Reggel arra keltem hogy dörömbölnek az ajtón.Nagy nehezen felkeltem, felvettem a köntösöm és mentem ajtót nyitni.Mikor meg láttam hogy ki az, azt sem tudtam hogy mit csináljak, borzosan, gyűrött arccal, egy szál köntösben nyitottam ajtót Harrynek. Harry csak rám nézett és elmosolyodott.
   ---Miért nem keltél fel hamarabb, mondtam hogy jövök érted-mosolygott-de nekem így is jó!
   ---Na ne hülyülj, hogy nézek már ki? Úgy mint akin át ment egy úthenger.
   ---Szerintem így is szép vagy-és ahogy ezt ki mondta én rögtön elvörösödtem.Tehát szépnek talál-de félbe szakította gondolat menetem--Na mondjad mit vihetek lefele a kocsiba?
   ---Ja, azokat a dobozokat ott a konyhából, majd azokat ott a nappaliból! Ja meg van egy üres kis zugod ahova el tudom majd tenni azokat a dolgokat amit nem használok?-hadartam neki-Utána majd ott vannak a szobámban a dobozok és utolsó sorban  a mosógépem és a mikró.
   ---Ho-ho, lassabban! Jó sok cuccod van ahhoz  képest hogy nem rég laksz még csak itt.-nevetett-
   ---Én mondtam hogy nem megyek!
   ---Nem , nem arról van szó, csak kicsit meg lepődtem, ennyi.Én akarom hogy gyere!-mentegetőzött.
   ---Tehát akarod!
   ---Ühüm-és megfogott 3 dobozt egyszerre-
   ---Vigyázz nehé...-nem tudtam befejezni a mondandóm, mert mikor felemelte a dobozokat megfeszült a karján az izom  én meg szóhoz sem jutottam, ahogy sétált kifelé a lakásból. Egyszerűen megbabonázott, utána fordultam és a formás hátsóját nézegettem.Nem tudtam betelni vele.Egyszerűen gyönyörű volt, pedig fiúkra ilyet nem szoktak  mondani, de nekem akkor is az volt.Gyorsan elmentem felöltözni, felvettem egy csőnadrágot és amikor apólót akartam felvenni benyitott.
    ---Bocsi de nem tud...és elakadt a szava.
   ---Harry, menj ki, kopogni nem tudsz?-kérdeztem és gyorsan ahogy csak tudtam magamra kaptam a pólót.
   ---Hát nem erre számítottam.-motyogta.
   ---Hát akkor mire?
   ---Arra hogy pakolózol, de ez jobb volt!- mosolyodtam el és láttam a szemét elsötétedni.
   ---Azt szerettem volna miután felöltöztem de  te megzavartál!
   ---Én zavartalak meg?Az nem kifejezés hogy te mennyire megzavartál engem!-mért végig szemeivel és szép lassan megnyalta alsó ajkát.
   ---Te perverz!-dobtam hozzá egy ruha darabot aminek persze hogy a melltartómnak kellett lennie.
   ---Én perverz.Nem én dobálok hozzád melltartót.De ez is tetszik.-nézte végig az említett darabot.
   ---Jól van elég.-kaptam ki a kezéből-Mit akartál kérdezni?
   ---Már nem tudom.-nevetett fel-A látvány elfeledtette velem.
   ---Akkor segíts kicipelni innen is a dobozokat.-felkaptam 2 dobozt, lecsörtettem vele a lépcsőn, az arcom még mindig égett az előbb lejátszódott jelenettől.
    Mikor már mindent bepakoltunk a kocsiba, felmentem, körbe néztem még egyszer és becsuktam az ajtót, a kulcsot oda adtam a "házi úrnak" és elindultunk Harry házához.Út közben egyáltalán nem beszéltem, csak néha lopva odapillantottam rá, de mikor rám nézett el fordítottam a fejem, erre ő csak elmosolyodott.Mikor meg érkeztünk a szám is tátva maradt, egy szép amerikai stílusú ház, nagyon szép előkerttel, fákkal, bokrokkal.Megálltam a feljárón és szájtátva néztem.

  ---Csak tátogol ott, vagy be is jössz?-kérdezte mosolyogva.
  ---Ja, megyek csak... egyszerűen gyönyörű, még nem láttam ilyet életnagyságban, nem hogy benne lakjak.
  ---Hát ha meglátod a belűjét a nyakamba fogsz ugrani, hogy ide hoztalak.
  ---Az kizárt.-mosolyogtam.De mikor beléptünk a látvány lenyűgözött, és ez a látvány fogadott!
   És ahogy mondta tényleg a nyakába ugrottam  örömömben és csak annyit tudtam kinyögni hogy "köszönöm" mivel megölelt a derekamnál és teljesen elolvadtam.
   ---Na mit mondtam?-suttogott a fülembe, erre én elhúzódtam és vállába ütöttem.
   ---Jó, igazad volt, most örülsz?
   ---De még mennyire, ha te azt tudnád?-mosolygott rajtam.
Megmutatta az egész házat-természetesen gyönyörű-A konyha nagyon tetszett mert kicsi volt és minden féle új technikával fel volt szerelve és én azért oda vagyok, hogy ha sütök-főzők akkor minden a rendelkezésemre áll. A szobám is gyönyörű, el sem hiszem hogy ez az enyém lesz. Míg Ukrajnában laktam szép szobám volt, csak 1 baj volt vele, hogy közös volt a tesómmal.
Az Én szobám!

Fürdő a szobámhoz!

Harry szobája

A konyha!
  ---Nem nagyon használod ezeket, ugye?-mutattam a gépekre.
  ---Hát csak anyukám meg Gemma szokta használni, meg néha Eleonour .-vonta meg a vállát-
  ---Gemma?Az ki? Ha meg kérdezhetem?
  ---Persze-mosolyodott el- Ő a nővérem, mikor jön látogatóba, ő szokott nekem főzni mert mindent pontosan úgy készít mint édesanyám.
  ---Hát remélem az én főztöm is ízlik mert most már muszáj leszel minden nap azt enni, ha már ide rángattál.
  ---Szíves-örömest, nagyon finoman főzöl, te kitől tanultad?
  ---Édesanyámtól, aki remekül főz!!!
  ---Az édesanyád mivel foglalkozik?Talán szakácsnő?-kérdezte és leült a pulthoz, én is követtem a példáját mert gondoltam egy jó kis beszélgetést kezdeményezünk most.
  ---Ó ha te azt megtudod biztos nevetni fogsz,mert nagyon messze áll a főzéstől.
  ---Hát akkor mivel? Mond már!-türelmetlenkedett.
  ---Taxizik.-mosolyogtam.
  ---Taxi-mi?
  ---Taxizik, tudod autóval utasokat szállít egy megadott címre.-világosítottam fel.
  ---Tudom mi az, de hogy?Anyukád nő.
  ---Igen! Mi a gond vele?
  ---Semmi, tényleg, csak furcsa hogy női taxis, ilyet még csak filmben láttam,azt is csak egyetlen egyett.
  ---Nálunk az nem olyan szokatlan,Beregszászban volt 2 női taxis és az egyik anyukám, de a másik már nem taxizik ezért most ő az egyetlen.
  ---Biztos nagyon tud vezetni.
  ---Az nem kifejezés.Ő azt a szót nem is ismeri hogy "Lassan", mindig úgy nyomja a gázt-perze nem utasokkal-hogy mindig azt hiszem kiakad a spidométer.
  ---Na azt egyszer megnézném. 
  ---Hát, ha lesz rá lehetőség megmutatom.
  Beszélgettünk még tovább miközben vacsorát készítettem-igen, ennyire elment az idő-megkérdeztem, hogy akkor mit szokott enni ha nem főz neki valaki, csak annyit válaszolt hogy "Nando's","Meki" vagy a többiek anyukája főztjét, ha itt vannak a fiúknál, ezen én csak nevetni tudtam.Meg vacsoráztam és úgy döntöttem, hogy csak másnap kezdek el kipakolni, mert már nagyon fáradt voltam, így hát lefürödtem és lefeködtem aludni.Harry még egyszer benézett, hogy meg van e minden amire szükségem van, megnyugtattam hogy igen így elment ő is aludni.Nem is olyan későn elaludtam.

3 megjegyzés:

Eleanor P. írta...

Szia! :) Persze, érdekel a csere, ki is tettelek :) http://givemelovelikeneverbeforee.blogspot.hu/

Amelia S. írta...

Szia!
Benne vagyok a cserében! Kint is vagy --> http://my-dream-zaynmalik.blogspot.hu/

Néhány jó tanácsom is lenne, neked. Először is a címet írd külön.
Rossz .: HarryandEmily1DFanfiction
Jó .: Harry and Emily [ 1D Fanfiction ]
Másodszor a részekkel kapcsolatban, ne fejezetet írj, hanem akkor mondjuk részt vagy évadot. Mindenki azt hiszi, hogy ez az első rész.
Ezzel felhívnám a figyelmedet egy helyesírási hibára.
Rossz .: Felyezet
Jó .: Fejezet
A modulokban lenne mit változtatnod. A kinézet sem tetszik nekem. Látszik, hogy kezdő vagy, de akkor legalább kérj segítséget egy design blogtól. Annyi ilyen blog áll a rendelkezésre.
Nem bántásként mondom, hanem jó tanácsként.

xx Amelia S.

Unknown írta...

Köszönöm a cserét és a jótanácsokat!!!