2014. október 15., szerda

1 évad : "Színesebb egyéniség"

Zene

Sandy szemszöge




    Nem bántam meg, hogy ki jöttem Londonba. Emily mondta-mikor el újságoltuk Vargával, hogy ide költözünk- hogy nem fogom meg bánni, de nem nagyon hittem neki, mert  senkit sem ismertem itt, de most már belátom hogy tévedtem.Nagyon szeretem ezt a várost, sőt még az országot is., itt olyan kedvesek az emberek, ha az utcán véletlen nekem jönnek bocsánatot kérnek, na nálunk Ukrajnában ez nem volt így.Ha neked mentek még te voltál a hibás, hogy miért nem nézel az orrod elé. Itt az üzletekben is nagyon jó és kedves a kiszolgálás, ott meg csak annyit kérdeztek, hogy "Mi van?"
  A másik dolog amiért szeretek itt lenni, mert együtt lakhatok a kedvenc bandám egyik tagjával és a többieket pedig jó barátaimnak mondhatom. Erre sosem gondoltam hogy bekövetkezhet, de itt vagyok és imádom.
  A hármadik  és egyben a legjobb, hogy kezd valami alakúlni köztem és Liam között.Nekem rögtön Ő volt a kedvenc ahogy meg láttam a klippekben, és most ÉN velem kavar, hát ez hihetetlen. Emilynek sokszor mondtam, hogy legalább egy képet nézzen meg róluk, de nem volt kedve, vagy ideje, így nem tudta hogy kikkel ment el pihenni-ez vicces volt ahogy el mesélte, hogy szó szerint sokkot kapott mikor meg tudta-mert neki is a kedvencei a fiúk. Sok féle zenét, zene műfajt szeretünk, de  ők a kedvenceink.
  Liamhez vissza térve, ma ahogy haza értünk rögtön hívott magához, de én úgy gondoltam hogy először haza mennék.így meg beszéltük, hogy majd ő jön át. Emilyvel be vásároltunk, vacsit főztünk és sütit sütöttünk.Liam elég hamar megérkezett így meg vacsiztunk majd le ültünk filmet nézni 4-esben, mert Varjunak valami dolga akadt így el ment itthonról.Mikor vége lett a filmnek Emily és Harry fel mentek a szobájukba, mi pedig lent maradtunk Liamel a nappaliban.
   ---És most mit csináljunk?-Liam
   ---Nem tudom,nincs ötletem.-mosolyogtam rá.
   ---Akkor nézzünk meg még egy filmet.
   ---Oké, benne vagyok, és milyet?
   ---Mit szeretnél mert nekem mindegy.
   ---Oké, akkor táncos filmet mert azok a kedvenceim. Nézzük mondjuk aaaaaa..... Az "Év csatáját".
   ---És az jó?
   ---Igen, break-es fiúkról szól, de nagyon jól nyomják.
   ---Akkor jó, be teszem.-fel állt, be tette a CD-t a lejátszóba, majd vissza sétált és le ült.Közelebb húzott magához és meg ölelt.Én a fejem a mellkasán pihentettenm és így néztük végig a filmet.Nagyon szeretek vele lenni, mikor a közelemben van meg feletkezem a külvilágról és csak Ő és Én létezünk.A film végénél Varju is betoppant.
   ---Sziasztok-köszönt.
   ---Szia, meg kérdezhetem, hogy merre voltál, ha nem gond?-kérdeztem.
   ---Ja persze, Emilynek a szülinapi ajádékát intézni.
   ---Ó-csaptam a homlokomra.
   ---Ez olyan Louisos volt.-kuncogott Liam.
   ---Nem baj,-mosolyogtam-El felejtkeztem róla és mit veszel neki?-fordultam Vargához.
   ---Hát én a fiúkkal egyótt veszem az ajándékot.
   ---És mit? 
   ---Meg veszünk neki egy kisebb házat.
   ---Akkor pótolok én is.-mondtam gfyorsan.Varju le ült a fotelbe velünk szemben.
   ---Erről már akartunk veled beszélni.-mondta Liam.
   ---Arról lenne szó, hogy jobb lenne ha te nem pótolnál a házba.-folytatta Varju.
   ---És miért is?-értetlenkedtem.
   ---Mert te inkább vegyél 3 repülő jegyet.-mondta Liam.
   ---Kereszt anyuéknak meg Silardnak.-mondta Carju.
   ---Ó értem, ide akarjátok hívni őket.
   ---Igen, de úgy beszéltem kereszt anyuékkal, hogy ide is költöznek, majd Emily házába,nem hiszem hogy lenne Emilynek ez ellen kifogása.
   ---Aha, az jó.És otthon el adják a házat?
   ---Nem mert ha haza látogatnak  akkor lesz hova menniük.
   ---Értem, oké benne vagyok.Pontosan arra a napra vegyem a jegyeket?
   ---Úgy hogy aznap reggel landoljon a gép és Hary majd ki megy értük, mert én  fogom reggel Emilyt elhúrcolni itthonról, ti pedig mindent el intéztek.
   ---Jó, amőgy ha éhes vagy a hűtőben van kaja ,egyél.
   ---Köszi,én megyek is kajelni, nem zavarok tovább.
   ---Oké.-mosolygott Liam. Varga be sétált a konyhába, mi pedig a szobámba. Gyorsan lezuhanyoztam, majd le feküdtem, addig amíg Liam elkészült felnéztem Twitterre, Tublr-re és Facebook-ra, semmi különös,csak jó sok új követő a fiúk álltal.Mikor Liam bejött befeküdt az ágyba és magához húzott.
   ---Jó éjt szépségem.-puszilt meg.
   ---Jó éjt.-adtam én is egy puszit neki,majd szépen lassan el nyomott az álom.

Harry szemszöge


   Reggel mikor felébredtem Emilyt  nem  találtam magyam mellett.Nagyot nyújtózkodtam és elslattyogtam a fürdőig.10perc  alatt lefürödtem és meg is szárítkoztam.Mikor vissza mentem a szobába Emily még akkor sem volt ott, ezért úgy döntöttem, hogy le megyek reggelizni.Mikor le értem csak 3 ember volt lent, személy szerint Niall aki álltalában itt van, Louis és Liam.
   ---Sziasztok.-köszöntem kicsit még kómásan.
   ---Szia.-jött a válasz egyszerre.
   ---Éhes vagy?-Liam.
   ---Aha.
   ---Fárasztó  volt az éjszaka?-húzogatta a szemöldökét Louis.
   ---Nem, tudod én aludni is szoktam nem csak dugni.
   ---Jól van na.
   ---Ne magadból indulj ki.
   ---Mi?Én nem is...mindegy.-mosolyodott el.
   ---Ammm...nem tudjátok hol van Emily?-kérdeztem reménykedve.
   ---Ja, igen.Azt mondta szóljak, hogy el ment Varjuval és Zaynel valami testvéres napot tartani vagy mit.De el felejtettem, bocsi.-mentegetőzött liam.
   ---Semmi gond, nem mondta mikor jön?
   ---Nem.-adta a rövid de annál érthetőbb választ.
   ---És Sandy?-kérdezte Niall.
   ---Ő el ment meg meg venni a jegyeket.Tényleg hány nap múlva is lesz?-fordult felém Liam.
   ---3, Június 9, Varju azt mondta el rendezi a házat, nem tudjátok hogy halad?-kérdeztem.
   ---Tegnap mikor haza jött azt mondta minden le van zsírozva, már csak ki kell fizetni.-tájékoztatott Liam a fejleményekről.
   ---Aha, értem. Az én részemet már oda adtam neki...-folytattam volna tovább de közbe vágtak.
   ---Mi is.-mondták egyszerre.
   ---Na az jó.Liam?-fordúltam az említett felé.
   ---Ige?
   ---Eljönnél velem bútort nézni?
   ---És mi miért nem?-nyafogott Louis.
   ---Ha szeretnétek.
   ---Megyünk.-pattant fel Niall-Megyek öltözni.
   ---Én is.-motyogott Louis és Niall után ment.
   ---Ezt meg mi lelte?-néztem Liamre, de ő csak értetlenül bámúlt rám.-Hát Niallt, itt hagyta a reggeliét.
   ---Tényleg.-lepődött meg ő is.-Biztosan izgatott.
   -Biztos.-bólogattam majd én is elmentem a cuccaimért.Mikor készen lettem írtam egy "kamu" levelet Emilynek, hogy el mentünk El-nek segíteni-persze El is be lett avatva.-valamit pakolni a házban.Ki tettem a hűtőre és a   3 fiúval együtt elindultunk az áruházba.
   Mikor oda értünk gyorsan kipattantunk az autóból és befelé vettük az irányt.Nagyon sok szép bútor volt itt.De szerettem volna ízlésesen be  rendezni a házat mert mégis csak Emily szülei fognak benne lakni.Vagy 4 órán keresztűl nézelődtünk és mikor már mindent megrendeltem maire szükség lesz fel hívtam Varjut.
   ---Szia.-köszöntem mikor fel vette.
   ---Szia, mondjad.
   ---Meg rendeltem a bútorokat, mikor lehet a házba vinni?
   ---Holnap.
   ---Jó, Emilynek egy szót se.
   ---Oké.
   ---És Sandy-nak szólj, hogy holnapra rendezze Emilyt.
   ---Meg lesz.-nem túl bőbeszédü, biztos mellette van Emily.
   ---Melletted van?
   ---Aha.
   ---Jó értem,ne nagyon siesetek.
   ---Oké.Szia.
   ---Szia.
   Mikor letettük tájékoztattam a többieket a fejleményekről és el indultunk pár ruhás üzlet felé.Ide már Sandy velünk tartott, mivel ő tudja Emily szüleinek a méreteit és a testvéréét.Mikor bementünk egy gyerek ruhás üzletbe elég fúrcsán néztek ránk.Volt pár Directioner a plázában és ők meg is kérdezték hogy "gyereke lesz valamelyikünknek",mi persze rögtön válaszoltunk, hogy csak ajándékok lesznek. volt egy pár ruha ami Sandynak nagyon tetszett, de inkább ilyen "Rap-eres" ruhákat válogatott.
   ---Sandy?Miért ez a sok raperes cucc?-kérdezte Niall.
   ---Mert Silard az ilyeneket szereti.Ő nagy Paper, neki is a kedvence eminem.-mosolygott.
  ---Akkor van egy ötletem.-mosolyodtam el.
  ---Hallgatlak.-mondta Sandy.
  ---Van itt egy Hip-Hop bolt a közelben, láttam ott olyan pólókat meg sapkákat amire rá van nyomva Eminem meg ki van írva, szóval....
  ---Látom nagyon a kedvükben akarsz járni.-mosolygott Liam.
  ---Igen, szeretném ha látnák hogy nagyon szeretem a lányukat és hogy bármit meg tennék érte.
  ---Azt el hiszem, de nyugi 2 biztos.-mosolygott Sandy.
   ---És pedig?
   ---Katie biztos szeretni fog-ő Emily anyja-és ha Silard-ot így el kényezteted mindig a nyakadon fog lógni.
   ---Én csak azt akarom, hogy mindene meg legyen.
   ---Nyugi, biztos meg lesz mindene, de ha ő egyszer meg szeret nem fogod tudni le rázni magadról, ha csak....-gondolkodott el.
   ---Ha csak?
   ---Ha nem nyomsz a kezébe egy Need for Speed játékot.
   --- meg veszem neki az összeset-jelentettem ki, mert azért kettesben is szeretnék lenni Emilyvel.
   ---De nem...-kezdett bele Sandy.
   ---Veszek neki egy laptopot és az összes játékot is, Kettesben is akarok lenni Emilyvel na.-háborodtam fel.
   ---Ja, már értem.-Akkor hajrá.
   Gyorsan el ugrottunk a hip-hop boltba,meg egy számítás technikai üzletbe. Meg vettük a szükséges cuccokat és felhívtam az ingatlanügynök nőt, hogy jöjjön a házhoz.
   Mikor ofda értünk az ügynök már ott várt ránk. Meg beszéltük vele, hogy holnap lesz fizetve a ház, de addig szeretnénk le pakolni pár cuccot.be hordtuk a vásárolt cuccokat a házba, aztán indultunk haza.Mikor haza értünk két ismerős autó parkolt a ház előtt, szóval El és Perrie is itt van.Be mentünk a házba de csak ők ketten voltak ott.
   ---Sziasztok.-köszöntem.
   ---Sziasztok.-köszöntek ők is.
   ---Harry ugye nem baj, hogy ide jöttünk de se Zayn se Louis nem voltak otthon ezért úgy gondoltuk, hogy itt vannak, de itt sem volt senki ezért be engedtük  magunkat.-mosolygott El.
   ---Dehogy, nyugottan máskor is, mondtam már, hogy ide akám mikor jöhettek.-mosolyogtam én is.
    ---Amúgy hol voltatok? És Zayn hol van?-kérdezte  Perrie.
    ---Mi megrendeltük a bútorokat Emily házába meg vásároltunk pár apróságot, Zayn pedig Varjuval meg Emilyvel van egy ilyen "Testvéres"vagy milyen napon.-ecsetelte a helyzetet Liam.
   ---Aha.És mikor jönnek?
   ---Nem tudjuk.-válaszoltam.-Emberek éhesek vagytok?
   ---Én igen!- emelte a kezét Niall.
   --- Te mikor nem?-röhögött Louis.
   ---Terád ez a kérdés nem tartozott.-mondtam-Tudom hogy éhes vagy.
   ---Mi is.-álltak fel a lányok.- Csinálunk valamit.
   ---Nem kell, ott a frigóban a kaja.
   ---Jaj, el is felejtettem hogy mióta itt laktok Emilyvel azóta nem kell itt is nekünk csinálni a kaját.-mosolygott Sandyre El.
   ---Így szoktuk meg otthon.-rántott vállat Sandy.
   Meg ebédeltünk-egy kicsit későn mivel dél után három óra-aztán letelepedtünk a TV elé mozizni.Megnéztünk már 3 filmet mikor nagy nevetésre lettünk figyelmesek.Ki nyílt az ajtó és egy Varju meg egy Emily estek be rajta-szó szerint.-Varju menyasszony pózban hozta Emilyt, Zayn az ajtót nyitotta de Varju megbotlott Niall cipőjében(?) és hasra esett.Mire észbe kaptam Emily már ült a földön és hangosan nevetett.
   ---Jól vagytok?-szaladt oda Liam.
   ---J-j-jól!-motyogott Emily nevetve.
   ---Mi történt veletek?-kérdezte Niall, mivel Emilynek a haja rózsaszín(?) volt,Varjué sárga(?) Zaynnek pedig a lába lila(?)
   ---Paint-balloztunk.- mondta egyszerüen Zayn.
   ---Aha. Értem.-mosolygott Niall majd fel állította Varjut mert Emilynek már Liam  segített.
   ---Ti mit szívtatok?-kérdeztem sokkosan.
   ---Csak jó kedvünk van!-mosolygott Emily majd közelebb jött.-Baj?
   ---Nem, dehogy. Csak elég fúrcsán "estetek"be az ajtón.-mosolyogtam mire ő hozzám akart bújni de én elhúzódtam-Neeeem. Nem akarok rózsaszín lenni.
   ---Nem-e? 
   ---Nem.
   ---Oké.-megfordult oda ment Varjuhoz meg Zaynhez súgott nekik valamit majd rám vetették magukat egy hirtelen mozdulattal, nem is eszméltem hogy mi történik, már csak akkor mikor lila, sárga, rózsaszín foltok éktelenkedtek rajtam. El kezdtek mindenkit kergetni a házban.Egy óra múlva mindenki "színesebb egyéniség"lett.
   ---Nem vagytok normálisak.-nevetett El.
   ---Mikor voltunk?-Emily.
   ---Ott a pont.-mutogatott Niall.
   ---Emily?-szólt Sandy.
   ---Igen?
   --- Nekem van egy olyan érzésem, hogy holnap el jössz velem Manchesterbe.
   ---Manchesterbe? Minek oda menni?
   ---Vásárolni, várost nézni. Ja meg lesz egy meccs!
   ---Milyen meccs?-kérdezte Niall.
   ---Manchaster- Arsenal.
   ---ÚÚÚÚÚ, mehetek én is?
   ---Gyere.-mosolygott Emily- Most komolyan megyek akedvenc csapatom meccsére?
   ---Igen.-mosolygott Sandy.
   ---Melyik a kedvenced?-kérdezte Niall.
   ---A Manchester, régen mikor kissebbek voltunk Vargánál mindig meg néztük minden meccsüket. Mikor még Christiano Ronaldo is ott volt jobbak voltak, de igy is jók.- ecsetelte Emily az ő nézetéből. Jobban ért ez a lány a focihoz mint én.
   ---Az igaz.-mosolygott Niall.- miért nem mondtad hogy ennyire tisztában vagy a focival?
   --- Nem tudom. Miért?
   ---Mert velem akár minden második nap jöhettél volna, úgysem volt kivel mennem.
   ---Most már lesz.- vágta rá egyszerre Sandy és Emily.
   --- Sokáig lesz még ez a téma, mert már unom, nem mindenki ért ehhez.-motyogott Perrie.
   ---Ja, bocsi.-mosolyodott el Sandy.- Szóval Niall és Emily, holnap reggel hétre a konyhában legyetek teljes harci díszben és megyünk Manchesterbe. Délután kettőig város nézés és vásárlás...-mondta volna még de Niall közbe vágott.
   ---Vásárolni? Muszáj?
   --- Igen Niall, muszáj. Emlékeztetlek "Lányokkal mész " szóval vásárolunk és háromkor kezdődik a meccs. Azért kettőig vásárolunk mert Niallre is gondolok, így 1 óra ebéd idő.
   ---Na ezt már szeretem.-mondta Niall.-A vásárlás is jöhet, úgy is vennem kell egy cipőt.
   ---Már megint?-nyögött fel Zayn.
   ---Most miért?
   ---Niall, egy egész szoba tele van a cipőiddel és még kell neked?-magyarázta el neki Zayn a nyilván valót.
   --- Igen kell, szóval csajok megyünk "Shoppingolni"-mondta Niall női hangon.
   ---Na ezt neeeem.-csattant fel Emily-Ha így állsz hozzá ne is gyere. Mi nem shoppingolunk, hanem mi megyünk és veszünk egy pár új göncöt.
   ---Fiús lányok Niall. -veregette meg a vállát Louis.-Nem minden lány focizik és van oda érte.
   ---Igaz.-mutogatott Sandy meg Emily egyszerre.
   ---Na látod, én csak tudom.-mosolygott Louis.
   ---Harry?-szólt Emily.
   ---Hm?
   ---Nem jössz fel?
   ---De.-álltam fel, meg fogtam a kezét és húzni kezdtem az emelet felé.
   ---Csak szét ne verjétek a házat-húzogatta a szemöldökét Louis.
   ---Egy nem a te házad szóval szétverhetjük, kettő mi nem vagyunk olyanok mint te.-kiabált Emily.- Fogadok azért mentetek El-hez mert azt kellett rendbe tenni amit szó szerint szét dugtatok. Ha-ha-ha.
   ---Húúú, ez besütött.-mosolygott  Sandy.
   --- Mi van Louis egy lány meg aláz a saját dumáddal?-kérdezte nevetve Liam.
   ---  Ezt még vissza kapja.-vágta be a durcit Louis.

  Fel mentünk a szobába, de ahogy be zártam az ajtót Emily nekem esett és falni kezdte az ajkaimat. Nem mondom, hogy nem tetszett mert akkor hazudnék. Imádom mikor ilyen, mikor el veszi azt ami jár neki. Gyorsan fordítottam a helyzetünkön és neki nyomtam az ajtónak.A nyakát kezdtem el puszikkal elhalmozni, mikor hallottam hogy kattan a zár. Szóval be csukta, ez jót jelent.Ahogy ajkaim a puha bőréhez érintettem egy jóleső sóhaj hagyta el ajkait, nekem sem kellett több, kezeim a combja alávezettem, és mivel értette a célzást, felugrott az ölembe és lábaival a derekam kulcsolta körül. Odasétáltam az ágyhoz, szépen lassan lefektettem és fölé kerekedve  puszilgattam tovább. Ujjaimat a pólója alá vezettem és egy könnyed mozdulattal lerántottam róla, ahogy ő is az enyémet.
   Már csak fehérnemű volt rajta és egy kicsit elidőzött a szemem rajta de hirtelen bele markolt férfiasságomba és tudtam hogy most rögtön akar.Megszabadítottam a melltartójától és csókolgatni kezdtem az állától lefelé.Mikor el értem a bugyijáig fogaim közzé vettem a vékony anyagot és egy hirtelen mozdulattal le rántottam róla. A bokájától kezdve kezdtem el felfelé vezetni ujjaimat és érzékeny pontjához érve végig húztam rajta mire egy kéjes nyögés hagyta el duzzadt ajkait. Elég gyorsan járt az ujjam,így hamar kellően nedves lett. lerángatta rólam az alsómat és magára húzott. Tudom, hogy szed gyógyszert és nem akar óvszerrel szeretkezni,így nem is foglalkoztam vele. Egy hirtelen mozdulattal belé vezettem magam, mire ő felnyögött ahogy én is a gyönyörtől.Hagytam , hogy hozzá szokjon méretemhez, de mikor már kellően fel vette méretemet, gyorsabban mozgattam csípőmet és kis idő után már éreztem hogy nem sok kell.
   ---Harry!-sóhajtott és tudtam hogy mi következik. Ahogy ki mondta a nevem engem is el vezetett a gyönyör csodás érzéséhez.Lihegve feküdtünk az ágyon, majd hozzá bújtam, fejét a mellkasomra húztam és a hátát símogattam.
   ---Szeretlek.-pusziltam meg a fejét.
   ---Én is szeretlek.-nyomott puszit a mellkasomra. Pár perc múlva mind kettőnket magával ragadott az álom csodálatos világa.

Nincsenek megjegyzések: